Bruger du skyllemiddel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

FruEllingsen

Vi bruger ikke skyllemiddel, da min kæreste ikke kan tåle det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Vingummien

Jeg bruger det, men ikke fordi at det dufter for jeg bruger neutral så det skulle da helst ikke dufte

Men er meget lidt jeg bruger. MEn grunden til jeg bruger det er fordi at vi ingen tørretumbler har, og hvis vi ikke bruger det så bliver meget af vores tøj virkelig træls at have på. Men bruger slet ikke det der står man skal.

Anmeld

29. oktober 2010

Riksen

Jeg bruger skyllemiddel en gang i mellem, og kun Neutral eller Minirisk - produkter med svanemærket. Vi bor i København og vandet her er ret hårdt, så det er desværre nødvendigt med lidt skyllemiddel en gang i mellem.

Jeg kan ikke fordrage de parfumerede slags!

Anmeld

29. oktober 2010

FrkT

Har svaret at jeg bruger det nogle gange.

Til håndklæder, viskestykker, karklude, undertøj, sengetøj, lagner (dvs. kogevask) bruger jeg det ikke. Jeg bruger det heller ikke til uld.

Men til trøjer, bukser, strømper osv. bruger jeg det altid. Med mindre jeg vasker en vask med kun bukser i, så bruger jeg det ikke.

Jeg får faktisk udslæt af at gå med trøjer der IKKE er vasket i skyllemiddel, og så bliver jeg totalt elektrisk og får stød på ALTING jeg rører (fx computer, bildør, køleskab, kølediskene i supermarkeder, beboerne på mit arbejde, ovn... ja nærmest alt), så jeg er virkelig nødt til at bruge det til mine trøjer.

Og tøjet bliver også meget "krads" i det, hvis ikke der bliver brugt skyllemiddel, men det er dog ikke hovedgrunden til at jeg bruger det.

Jeg bruger Snuggle dugfrisk (den blå).

Anmeld

29. oktober 2010

*Sofie*

Jeg bruger aldrig skyllemiddel. Ka ganske enkelt ikk se fornuften i det

Anmeld

29. oktober 2010

Vidunderligeunger

Tullen85 skriver:

Bruger altid neutral skyllemiddel, synes det bliver så krads ellers, især når man lufttørre det.. :-)

JUST MY WORDS  

Anmeld

29. oktober 2010

SiLiMiMa

bruger aldrig skyllemiddel.

synes det er unødvendigt, simpelthen...

heise

Anmeld

29. oktober 2010

Kløver

twinboys skriver:

Jeps bruger du skyllemiddel eller ikke...

Hvorfor gør du eller hvorfor gør du ikke...

Hvis du gør hvilket mærke bruger du så....

Majbritt

Jeg bruger skylle middel, men bruger både vaske og skylle middel, enten fra neutral, eller andet som både allergivenligt og svanemærket

Anmeld

29. oktober 2010

slettet_7530

Her bruger vi ikke skyllemiddel, da det er ødelæggende for vores grundvand.

At vaske tøj er nødvendigt men skyllemiddel er unødvendigt, og så bryder jeg mig ikke om at vores tøj lugter syntetisk

Er der noget jeg synes bliver en anelse for stift, kommer der en slat eddike med i skyllevandet

Anmeld

29. oktober 2010

Lone Jakobsen

bruger ikke skyllemiddel. kan ikke se grunden. det forurener, det er ikke sundt at udsætte sig selv for, og det er koster penge.

bruger eddike til håndklæder, vaskeklude osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.