Bruger du skyllemiddel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger du skyllemiddel

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.621 visninger
45 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

twinboys

Jeps bruger du skyllemiddel eller ikke...

Hvorfor gør du eller hvorfor gør du ikke...

Hvis du gør hvilket mærke bruger du så....

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

mor-til-vanessa

twinboys skriver:

Jeps bruger du skyllemiddel eller ikke...

Hvorfor gør du eller hvorfor gør du ikke...

Hvis du gør hvilket mærke bruger du så....

Majbritt

jeg bruger det ikke HADER lugten, synes det lugter så kunstigt.

et lille råd et at edike også gør tøjet blødt, til dem som bruger skyllemiddel. det brugte min mor altid og gør det selv engang imellem. og kommer ikke til at lugte af edike

Anmeld

29. oktober 2010

Hansen97

mor-til-vanessa skriver:

jeg bruger det ikke HADER lugten, synes det lugter så kunstigt.

et lille råd et at edike også gør tøjet blødt, til dem som bruger skyllemiddel. det brugte min mor altid og gør det selv engang imellem. og kommer ikke til at lugte af edike

Ja eddike er godt.. også til håndklæder, viskestykker og karklude.. så suger de mere vand...

Til alm. tøj bruger jeg skyllemiddel blandet op med eddike.. meget fortyndet.. fordi.. ja duften...
Til håndklæder, viskestykker, karklude, strømper, undertøj og lign. bruger jeg kun eddike...

Anmeld

29. oktober 2010

Halbschön

Ja det gør jeg..

Dog ikke til karklude, håndklæder, viskestykker osv da det mister sugeeffekten lidt når man bruger det..

Til Nicolais tøj bruger jeg Neutral skyllemiddel, dette for at det skal være dejligt blødt og uden parfume osv..

Til vores tøj bruger jeg den blå aroma therapy fra DUNLET..

Anmeld

29. oktober 2010

Maja_4000

Jeg brugte det til alt indtil jeg begyndte at vaske babytøj .. Så blev det kun brugt på "de voksnes" og da flasken var tom , blev der ikke købt mere Så nej , jeg bruger ikke skyllemiddel (:

Anmeld

29. oktober 2010

Muffinmus

Bruger enten Änglemark eller Neutral skyllemiddel. Netop fordi alm tøj bliver så stift og klamt når det ikke får  det.-)Nogle gange eddike, men synes bare at selv om folk siger det ikke lugter, så lugter det når folk begynder at svede..YIKES.

Anmeld

29. oktober 2010

SHERO

Bruger altid neutral skyllemiddel, synes det bliver så krads ellers, især når man lufttørre det.. :-)

Anmeld

29. oktober 2010

Lullaby

Nej fordi det er fyldt med alt muligt.

Anmeld

29. oktober 2010

M.O.A.R.

Ja det gør jeg.. Jeg elsker duften
Bruger Ariel

Anmeld

29. oktober 2010

otlitrom

Lullaby skriver:

Nej fordi det er fyldt med alt muligt.

Og jo, man kan godt få det svanemærket og den slags.. Men jeg gider ikke bruge penge på det!

Jeg var allergisk, da jeg var yngre, og fik store udslæt af skyllemiddel. Av, det gjorde ondt. Så det gider jeg ikke forsøge mig med igen!

Eddike er fint, hvis der skal blødes op på noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.