Så fik bjørnen klar besked!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

otlitrom

Jeg er også sikker på at der er godt jeg fik sagt fra. Det var bare en lettelse at dele det med Jer igår aftes, for så fik jeg følelsen af, at det var OK jeg var sur. Så nu tog jeg skeen i den anden hånd.

Og DK, ja, det var vist et bagholdsangreb Men nogle gange er det det der skal til!

Min kæreste er modsat din MEGET fastholdende i, at jeg altså ikke er syg og skal ynkes. Jeg er jo "bare" gravid... Men det er ikke "bare" for alle....

Det skal nok blive bedre.. Men lige i disse dage får det virkelig den forkerte vej.. Jeg bliver mere og mere dårlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

twinboys

kitty skriver:

Hihi, hvor er du sød! Tak for sangen!

Smiler kunne ikke lade være...

Anmeld

29. oktober 2010

Karo

Jeg prøvede det samme med Martin da jeg ventede Marcus. Jeg var rigtig syg af opkast og så orker man bare ikke andet end at koncentrere sig om kvalmen. Til at starte med forstod Martin det heller ikke, men efter en god snak fes den ind. Han vendte fuldstændig og pludselig fes han rundt og ordnede alt men jeg fik tid til at hvile.

Det er jo nyt for jer begge to og bjørnen skal også til at vende sig til at du bæger rundt på et lille foster, og hvad det gør ved dig. Men godt at i fik snakken, for der er ingen grund til at gå og være irrirteret på hinanden.

Katja

Anmeld

29. oktober 2010

Skouboe

kitty skriver:

Jeg er også sikker på at der er godt jeg fik sagt fra. Det var bare en lettelse at dele det med Jer igår aftes, for så fik jeg følelsen af, at det var OK jeg var sur. Så nu tog jeg skeen i den anden hånd.

Og DK, ja, det var vist et bagholdsangreb Men nogle gange er det det der skal til!

Min kæreste er modsat din MEGET fastholdende i, at jeg altså ikke er syg og skal ynkes. Jeg er jo "bare" gravid... Men det er ikke "bare" for alle....

Det skal nok blive bedre.. Men lige i disse dage får det virkelig den forkerte vej.. Jeg bliver mere og mere dårlig

Den der med at "Man jo er gravid, ikke syg" er meget brugt - især af mænd og kvinder der endnu ikke selv har prøvet det... Og kvinder har også indimellem en tendens til at slå sig selv oveni hovedet med det.

Det er rigtigt at graviditet ikke er en sygdom, men for de fleste er det stadig en voldsom belastning af kroppen, så man er nødt til at passe på sig selv og få hvilet og tage tingene med ro, ellers knækker du nakken på det.

Du kan iøvrigt hilse ham der den pelsede fætter derhjemme og fortælle ham at den træthed du føler nu, er faktisk næsten lige så voldsom som den sclerose patienter lider af, og det er faktisk ofte pga. trætheden at de får førtidspension.

Anmeld

29. oktober 2010

DK

kitty skriver:

Det er ikke "bare" for nogen! Det kan du godt hilse ham at sige!

Jeg var også mega træt og havde kvalme og INTET overskud! Og nej det er ikke en sygdom, men altså det er vel noget som de kære mænd skal tage hensyn til!! Jeg tror bare at jeg har set så mange gravid-film med kæresten, plus han har hørt masser af historier fra kollegaer om deres "umulige" koner at han forventede det helt store show, og så var der "kun" kvalme og træthed. Ret kedeligt, he he

Men klart: sig fra! Og altså hallo: han er voksen, han kan skisme da godt selv smøre sig en mad!

Heldigvis kan du trøste dig med at i uge 12-13 stykker der bliver det meget meget bedre for langt de fleste og overskudet kommer tilbage!!

Anmeld

29. oktober 2010

TbCp

SÅDAN! SGU!

Anmeld

29. oktober 2010

Riksen

YOU GO KITTY! Super flot! Thumbs up!

Og det kommer fra en medsøster, der heller ikke er god til at tage diskussionen og egentlig helst bare vil have at folk er søde og rare og gode venner, så man kunne slippe for en ubehagelig konfrontation.

Anmeld

29. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

You tell him, girl!!!

Anmeld

29. oktober 2010

Louisiana

Super! Det glæder mig, at I fandt ud af det  

Anmeld

29. oktober 2010

otlitrom

DK skriver:

Det er ikke "bare" for nogen! Det kan du godt hilse ham at sige!

Jeg var også mega træt og havde kvalme og INTET overskud! Og nej det er ikke en sygdom, men altså det er vel noget som de kære mænd skal tage hensyn til!! Jeg tror bare at jeg har set så mange gravid-film med kæresten, plus han har hørt masser af historier fra kollegaer om deres "umulige" koner at han forventede det helt store show, og så var der "kun" kvalme og træthed. Ret kedeligt, he he

Men klart: sig fra! Og altså hallo: han er voksen, han kan skisme da godt selv smøre sig en mad!

Heldigvis kan du trøste dig med at i uge 12-13 stykker der bliver det meget meget bedre for langt de fleste og overskudet kommer tilbage!!

Hans bror på 19 får stadig smurt en mad, hvis ikke han kan lide det de får til aften... Det skal han da endelig ikke strides med selv! Jeg brækker mig! Så nogle gange kan jeg godt komme i tvivl, om han virkelig kan, når han nok har fået samme behandling!

Jeg glæder mg til det bliver bedre, selvom jeg har en mistanke om, at det hårde først lige er på vej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.