kitty skriver:
Jeg er også sikker på at der er godt jeg fik sagt fra. Det var bare en lettelse at dele det med Jer igår aftes, for så fik jeg følelsen af, at det var OK jeg var sur. Så nu tog jeg skeen i den anden hånd.
Og DK, ja, det var vist et bagholdsangreb
Men nogle gange er det det der skal til!
Min kæreste er modsat din MEGET fastholdende i, at jeg altså ikke er syg og skal ynkes. Jeg er jo "bare" gravid... Men det er ikke "bare" for alle....
Det skal nok blive bedre.. Men lige i disse dage får det virkelig den forkerte vej.. Jeg bliver mere og mere dårlig 
Det er ikke "bare" for nogen! Det kan du godt hilse ham at sige!
Jeg var også mega træt og havde kvalme og INTET overskud! Og nej det er ikke en sygdom, men altså det er vel noget som de kære mænd skal tage hensyn til!! Jeg tror bare at jeg har set så mange gravid-film med kæresten, plus han har hørt masser af historier fra kollegaer om deres "umulige" koner at han forventede det helt store show, og så var der "kun" kvalme og træthed. Ret kedeligt, he he
Men klart: sig fra! Og altså hallo: han er voksen, han kan skisme da godt selv smøre sig en mad!
Heldigvis kan du trøste dig med at i uge 12-13 stykker der bliver det meget meget bedre for langt de fleste og overskudet kommer tilbage!!
Anmeld