Det lyder meget som mig.... Jeg tænker osse konstant på mad og spiser ALT for meget slik. Jeg kan ikke hygge mig foran fjerneren uden at putte noget i munden, og det SKAL være usunde ting. Jeg kan blive i helt dårligt humør hvis vi ingenting har i skufferne, og hvis vi har en plade chokolade går jeg gerne ombord i den lige efter aftensmaden.
Jeg spiser osse om natten
. Når jeg er oppe og varme flasker om natten, tager jeg liiiiiige et stykke chokolade eller en håndfuld slik med ind i seng. Det er så pinligt når manden næste dag spørger mig hvor chokoladen er blevet af.
Jeg tror måske det bunder i noget psykisk. Jeg har hele livet igennem brugt mad som en form for trøst. Hvis jeg havde en dårlig dag følte jeg det hjalp hvis jeg havde lidt guf at hygge mig med. Tror så bare det er blevet en dårlig vane, for de dage hvor vi ingenting har i skuffen kan jeg jo sagtens undvære, og har det faktisk meget bedre med mig selv hvis jeg ikke har kværnet en plade rittersport i løbet af en halv time.
Jeg er kommet problemet lidt til livs ved ALDRIG at handle når jeg er sulten! For så ryger der bare alt for mange usunde ting i kurven. Og så er jeg nok osse blevet for nærig til at give 25 kr for en pose slik når jeg ved at jeg kunne bruge pengene på ungerne i stedet. Før i tiden var der jo kun mig selv at bruge penge på, men nu skal der jo være penge til bleer og MME i dagligvarebudgettet, og så undværer jeg GERNE mit slik.
Håber meget du kommer problemet til livs
Anmeld