Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heej Smukke!!! ku slet ikk genkende dig hih...
Det er rigtigt pænt til dig, med krøller... Havde du osse krøller igår??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Samus1983 skriver: Nu må jeg jo så lige hører,om du stadig ammer.. For hvis du gør det vil en permanet eller en farvning være lidt uforusigelig.. Dvs der er så mange hormoner i din krop at den ønskede effekt måske slet ikke vil komme frem og det selvfølgelig er skadeligt for din bette pige.. hvis ikke du ammer.. Vil jeg sige få noget permanet, men sørge for det er skumspoler, så det bliver store krøller og ikke damekrøller..
Nu må jeg jo så lige hører,om du stadig ammer..
For hvis du gør det vil en permanet eller en farvning være lidt uforusigelig.. Dvs der er så mange hormoner i din krop at den ønskede effekt måske slet ikke vil komme frem og det selvfølgelig er skadeligt for din bette pige..
hvis ikke du ammer.. Vil jeg sige få noget permanet, men sørge for det er skumspoler, så det bliver store krøller og ikke damekrøller..
Lige mine ord
er de billeder dit naturlige hår?
Nihell skriver: er de billeder dit naturlige hår?
jeps
Risen skriver: jeps
Jeg synes dit hår er naturligt meget smukt, må jeg indrømme
Nihell skriver: Jeg synes dit hår er naturligt meget smukt, må jeg indrømme
Tak Altså krøllerne er jo ikke naturligt , men længden/tykkelse er
Risen skriver: Tak Altså krøllerne er jo ikke naturligt , men længden/tykkelse er
Jeg synes at krøllerne giver det jeg vil kalde for et varmt og kærligt ansigt Hvis du forstår ?
Synes du ser skide godt ud med krøller, for at sige det lige ud! Jeg har stemt ja til krøller.
Risen skriver: Uh ville jeg ønske ! Ville være så lækkert med naturlige krøller, men du sukker sikkert efter naturligt fladt hår
Uh ville jeg ønske ! Ville være så lækkert med naturlige krøller, men du sukker sikkert efter naturligt fladt hår
Jeg er faktisk glad for mine krøller - bare træt af "bivirkningerne"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128