Skal jeg få lavet permente krøller? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

M.O.A.R.

Jeg stemmer JA for krøller!

Det klæder dig virkelig..!

Malene som glæder sig til hun selv kan få permanentet sit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

mukka88

Fik engang lavet permenet i mit lange hår! GØR DET ALDRIG IGEN!!! det ødelagde mit flotte lange hår! så vil ikke anbefale det! 

Anmeld

28. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Du må få halvdelen af mine Jeg har masser og de vil holde resten af dit liv

Anmeld

28. oktober 2010

mor83'

Hej

jeg har lige fået lavet i sidste uge. er rigtig glad for det, det ligner ligesom dig på billede.

det kostede 915kr

jeg har langt og fint hår, så jeg ved ikke hvor lang tid det vil holde.

men jeg gjorde det fordi jeg begyndte at fælde en masse hår efter jeg havde født. så ville have lidt fylde.

men jeg synes at du burde gøre det. det klæder dig*smiler*

Anmeld

28. oktober 2010

Kløver

Risen skriver:

Undskylder det vilde look med briller, men det var den første bytur og den skulle have gas hihi

Men hvad synes I piger? Krøller , eller farvning? Er ret af kedeligt almindeligt hår? 

Og forresten nogen der har erfaringer med permente?

Det er flot til dig med fald/krøller i håret, og vil lige anbefale at hvis du skal have dte lavet så gå til en frisør, med den rigtige udd, den som tager 4 år. Fik selv lavet krøller og holdte slet ikke, og var slet ikke krøllet i det inderste hår, gik til en anden frisør, som forklarede at det måske var fordi de ikke ahvde den ordentlige udd, og at håret ikke engang var klippet ordentligt, det var klippet skævt. Gav 1400 for krøller og kunne ha sparet penge hvis jeg havde gået til den rigtige frisør, og så havde det været ordentligt. Ved endnu ikke om jeg skal ahve dem lavet igen, men bliver ikke før efter fødslen, og så skal jeg klart til hende den rigtige frisør.

bare lige en oplevelse klogere fra min side, med på vejen

Anmeld

28. oktober 2010

Maja_4000

Jeg fik engang permanentet mit hår .. Jeg har i forvejen "fald" , og mit hår tog RIGTIG godt imod .. Så jeg følte lidt , at jeg lignede et får eller sådan noget :b Men jeg kunne godt finde på at få det gjort igen .. Så skal det bare være nogle store bløde krøller .. Eller måske slangekrøller (:

Anmeld

28. oktober 2010

Risen

Jeanne skriver:

Du må få halvdelen af mine Jeg har masser og de vil holde resten af dit liv

Uh ville jeg ønske ! Ville være så lækkert med naturlige krøller, men du sukker sikkert efter naturligt fladt hår  

Anmeld

28. oktober 2010

Samus1983

Peiner skriver:

Jeg er ammende og har fået permanentet to gange siden Alexander blev født uden problemer. Mit problem er også at mit hår er for fint, så krøllerne "glider" ud 1 måneds tid efter permanenten - Rigtig øv, efter som det koster så mange penge at få lavet.

Det er netop en af tingene ved det jeg mener med hormonerne styre kroppen og det kan de gøre længe efter en graviditet eller amnings stop.. Permanet burde at holde 6-8 uger og ved nogle længere tid. Når hormonerne er i fuldsving, så er det dem der bestemmer resultat desværre... Det burde ens frisør også gerne ha fortalt en, inden man får lavet sådan en stor behandling...

Anmeld

28. oktober 2010

Samus1983

Risen skriver:

Ja jeg ammer stadig, men havde tænkt mig at gøre få lavet det når lille pigen er 6 måneder og starter på andet mad og flaske (der er omkring 4 måneder til) - Men hvis man nu bare får permententet - er det også skadeligt? - for hvis det må jeg jo holde mig til et krøllejern istedet.. 

Jeg stærkt vil anbefalde dig at holde dig til krøllejernet, selvom det tager  lang tid at lave.. Husk dog at brug noget varme beskyttelse mod håret. Så du ikke skader håret pga krøllejernet.

Det med permanet.. Så kan jeg fortælle dig, at det "væreste" du kan udsætte dit hår for er Permanet og afblegning, da begge går ind og ændre strukturen i hår, dernæst kommer alm farve osv...

Anmeld

28. oktober 2010

Manakauapo

Første gang du får det lavet ryger de meget hurtigt ud, men efterfølgende kan de godt sidde i, i et års tid!

Du skal bare være opmærksom på at dit hår bliver meget ødelagt af det! Jeg er så ked af at jeg fik dem lavet i mit hår! Det ligner bare løgn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.