Skal jeg få lavet permente krøller? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Krøller?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.573 visninger
33 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Risen

Undskylder det vilde look med briller, men det var den første bytur og den skulle have gas hihi

Men hvad synes I piger? Krøller , eller farvning? Er ret af kedeligt almindeligt hår? 

Og forresten nogen der har erfaringer med permente?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Risen

og begrund gerne Er ikke sart..  

Anmeld

28. oktober 2010

Ryberg

Jeg ELSKER kroeller, og det ser sku godt ud til dig

Ville selv oenske jeg kunne faa det permanent... men har alt for glat og tungt haar

Anmeld

28. oktober 2010

Risen

KittyGirl skriver:

Jeg ELSKER kroeller, og det ser sku godt ud til dig

Ville selv oenske jeg kunne faa det permanent... men har alt for glat og tungt haar

Tak Hvordan kan man have for glat hår til det? - jeg har nemlig meget lige og "fladt" hår  - Kan jeg ikke få lavet det så?

Anmeld

28. oktober 2010

Samus1983

Nu må jeg jo så lige hører,om du stadig ammer..

For hvis du gør det vil en permanet eller en farvning være lidt uforusigelig.. Dvs der er så mange hormoner i din krop at den ønskede effekt måske slet ikke vil komme frem og det selvfølgelig er skadeligt for din bette pige..

hvis ikke du ammer.. Vil jeg sige få noget permanet, men sørge for det er skumspoler, så det bliver store krøller og ikke damekrøller.. 

Anmeld

28. oktober 2010

Ryberg

Risen skriver:

Tak Hvordan kan man have for glat hår til det? - jeg har nemlig meget lige og "fladt" hår  - Kan jeg ikke få lavet det så?

Jeg synes bare det falder for hurtigt ud, og saa har jeg ikke lyst til at betale saa meget for at faa det lavet.....

Du kan sagtens faa det lavet, spoergsmaalet er bare hvor laenge det holder... der har jeg faaet at vide at mit haar ikke vil beholde kroellerne saa laenge....

Anmeld

28. oktober 2010

Risen

Samus1983 skriver:

Nu må jeg jo så lige hører,om du stadig ammer..

For hvis du gør det vil en permanet eller en farvning være lidt uforusigelig.. Dvs der er så mange hormoner i din krop at den ønskede effekt måske slet ikke vil komme frem og det selvfølgelig er skadeligt for din bette pige..

hvis ikke du ammer.. Vil jeg sige få noget permanet, men sørge for det er skumspoler, så det bliver store krøller og ikke damekrøller.. 

Ja jeg ammer stadig, men havde tænkt mig at gøre få lavet det når lille pigen er 6 måneder og starter på andet mad og flaske (der er omkring 4 måneder til) - Men hvis man nu bare får permententet - er det også skadeligt? - for hvis det må jeg jo holde mig til et krøllejern istedet.. 

Anmeld

28. oktober 2010

Risen

KittyGirl skriver:

Jeg synes bare det falder for hurtigt ud, og saa har jeg ikke lyst til at betale saa meget for at faa det lavet.....

Du kan sagtens faa det lavet, spoergsmaalet er bare hvor laenge det holder... der har jeg faaet at vide at mit haar ikke vil beholde kroellerne saa laenge....

Nå ja det kan selvfølgelig være rigtigt nok. Ved du sådan ca hvad det koster?  

Anmeld

28. oktober 2010

Low

Det er sådan noget hår jeg godt kunne tænke mig. Sådan nogle krøller. Mit hår er bare for ødelagt i øjeblikket så jeg må vente. Men jeg har stemt ja, det klæder dig rigtig godt 

Anmeld

28. oktober 2010

Bb3031

Ja jeg ammer stadig, men havde tænkt mig at gøre få lavet det når lille pigen er 6 måneder og starter på andet mad og flaske (der er omkring 4 måneder til) - Men hvis man nu bare får permententet - er det også skadeligt? - for hvis det må jeg jo holde mig til et krøllejern istedet.. 

Jeg er ammende og har fået permanentet to gange siden Alexander blev født uden problemer. Mit problem er også at mit hår er for fint, så krøllerne "glider" ud 1 måneds tid efter permanenten - Rigtig øv, efter som det koster så mange penge at få lavet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.