hjælp til eftermiddags måltid (6-8 mdr)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Mor til L&S

lisbethita skriver:

Det vil min datter heller ikke. Først nu så småt. Hun er 7 1/2 nu...

Haha - Ja ting tager tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

Hej søde.

hvor træls hun ikke gider frugt, for det er jo bestemt oplagt.. øv øv!

Jamen herhjemme fik (og får) Laura, ligesom Liva, yoghurt eller A38 med forskelligt frugtmos eller most banan. Men vi varierer jo så også med frugt stykker som hun selv kan gumle løs på, grove kiks osv, så det gør det lettere og knapt så kedeligt.. Jeg kan godt forstå du synes det er lidt kedeligt med det samme hele tiden, men jeg tror faktisk ungerne synes det er skønt, og du varierer jo også frugtmosen. hmm... Jeg er nok ikke til så meget hjælp, for de ting Laura får fortælle du jo at Liva ikke gider

MEN... jeg tror altså ikke Liva synes det er kedeligt. Medmindre hun pludselig ikke vil spise det.. så er det nok fordi det er kedeligt

langt ukonstruktivt svar... sorry, søde!

Ja du har nok ret fordi hun vil jo gerne ha yoghurt natural med frugtmos, så det skal vi nok bare fortsætte med indtil hun gider frisk frugt i små stykker

Vi er så småt startet på rugbrød, men det går også lidt langsomt, men til gengæld spiser hun næsten alt til aftensmad... Sjovt som det er forskelligt

Men tak for dit svar, søde... Jeg fortsætter som hidtil

Knus

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mor til Liva skriver:

Ja du har nok ret fordi hun vil jo gerne ha yoghurt natural med frugtmos, så det skal vi nok bare fortsætte med indtil hun gider frisk frugt i små stykker

Vi er så småt startet på rugbrød, men det går også lidt langsomt, men til gengæld spiser hun næsten alt til aftensmad... Sjovt som det er forskelligt

Men tak for dit svar, søde... Jeg fortsætter som hidtil

Knus

ja, det er faktisk lidt sjovt at hun deler det sådan op

Gider hun heller ikke gnave af en kogt gulerod, agurk osv? Jeg priser mig lykkelig for en altædende baby... det eneste jeg er stødt på hun ikke kan lide er pommes frites (hun skulle smage en da vi var på ferie, for mor spiste dem jo)... det gør mig SLET intet at hun ikke gider den slags

Noget af det bedste du kan servere for hende er flødestuvet spinat med muskatnød og laksefiskefrikadeller og det kan mor og far heldigvis også rigtigt godt lide!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.