Nan1 og nan2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Mor til L&S

serinasmor skriver:

det var det min sp sagde til mig ... for nogle dage var det jo over og andre dage under de 400ml...  kan glæde dig med at du så ikke længere behøver at holde helt så meget øje med hvor meget der ryger ned af flasken det var i hvert fald ganske rart for os .. men måske du lige skal kontakte sp for at informere om at i nu starter på jerndråber ..

Min SP kommer om 3 uger, så venter med at starte op på dem efter hun har været Indtil da får hun ihvertfald 400 ml om dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

serinasmor

Mor til Liva skriver:

Min SP kommer om 3 uger, så venter med at starte op på dem efter hun har været Indtil da får hun ihvertfald 400 ml om dagen

og ellers må du jo bare holde øje med at hun får de 400 ml indtil da .. ryger hun under det så ville jeg nok vælge at ringe til sp istedet for at vente på hun dukkede op

held og lykke med det

Anmeld

28. oktober 2010

LISBETH:-)

Mor til Liva skriver:

Ved du hvad det skyldes???

Næ det gør jeg faktisk ikke. Men det var tydeligt at det var pga. nan2'en men mon ikke det er den ex. jern som så mange skriver??? Don't know Men en ting er sikkert og det er at jeg beholder nan1 for det var ikke særlig sjovt da hun havde forstoppelse

Anmeld

28. oktober 2010

Mor til L&S

serinasmor skriver:

og ellers må du jo bare holde øje med at hun får de 400 ml indtil da .. ryger hun under det så ville jeg nok vælge at ringe til sp istedet for at vente på hun dukkede op

held og lykke med det

Som sagt får hun også lidt over 400 ml om dagen... hver dag!

Anmeld

28. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Mor til Liva skriver:

Er 400 ml Nan1 så ikke nok efter ½ år??

Det er bedre med Nan2???

400ml NAN1 er fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.