Nan1 og nan2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.293 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Mor til L&S

Nogen som kan fortælle mig forskellen på de to og hvilken mætter bedst???

Liva er snart 7 mdr og får stadig Nan1 da SP sagde da Liva var 5½ mdr jeg bare kunne fortsætte med nan1.

Meen kommer itvivl nu om jeg skal skifte til to'eren når hun nu bliver 7 mdr i weekenden..

Håber nogen vil hjælpe...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

klmf

Hej

Det er ikke sådan at den ene mætter bedre end den anden, forskellen ligger i sammensætningen af vitaminer og mineraler så vidt jeg husker. NAN2 passer til dem, der får anden mad ved siden af, sådan sagde min SP, men at man sagtens kan fortsætte med NAN1, det gør vist ikke det store.

Anmeld

28. oktober 2010

Diana...

Der skulle være LIDT mere jern i NAN2 men min SP sagde at der ikke var nogen grund til at skifte da NAN1 er super og nok. Og som alle andre mærker er man nød til at have flere at vælge mellem så hun mente at 2 bare var for at havde flere at vælge mellem det er så lidt der forskellen at det er åndsvagt at skifte! 

Anmeld

28. oktober 2010

LISBETH:-)

Jeg har prøvet at skifte til NAN2 med det resultat at Elina fik forstoppelse så vi er tilbage til NAN1

Anmeld

28. oktober 2010

Mor til L&S

Tak for svar  Så man kan altså sagtens fortsætte med 1'eren??

Jeg har en to'er stående i skabet, så prøver at give hende det når den anden er tom, og så må jeg se om vi bare går tilbage til 1'eren

Anmeld

28. oktober 2010

Mor til L&S

lisbeth2910 skriver:

Jeg har prøvet at skifte til NAN2 med det resultat at Elina fik forstoppelse så vi er tilbage til NAN1

Ved du hvad det skyldes???

Anmeld

28. oktober 2010

Lise

Den eneste forskel er at der er mere jern i 2'eren...  De skal jo fra seks mdr have enten jerntilskud eller 400 ml mme dagligt - og jeg går ud fra at jernindholdet er tilpasset dette.

Anmeld

28. oktober 2010

serinasmor

vi skiftede til NAN2 da hun var 4 mdr udelukkende fordi det stod på pakken at det var fra 4 mdr og NAN1 var fra nyfødt.... SP kom forbi efter 14 dage og kunne slet ikke forstå hvorfor vi var skiftet ... men der skete nu ikke noget ved det.. hun fik ikke forstoppelse eller noget ..ifølge SP er der bare lidt mere jern i NAN2 ...men det kan ikke betale sig at skifte hvis NAN1 fungerer fint .... vi fortsatte på NAN2 og bruger det endnu ... jeg havde egentlig bestemt mig for at vi ikke skulle bruge NAN3 men vi har nu fået en pakke af svigermor... så det ender nok med at vi bruger den alligevel og så køber NAN2 igen når den er slut ... Jeg tror ikke du behøver at skifte til NAN2 hvis NAN1 fungerer fint for jer

serinasmor

Anmeld

28. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Mor til Liva skriver:

Ved du hvad det skyldes???

Undskyld, men jeg svarer lige... Det skyldes at der er mere jern i NAN2... Og det er i øvrigt den eneste forskel på NAN1 og NAN2

Anmeld

28. oktober 2010

Mor til L&S

Lise skriver:

Den eneste forskel er at der er mere jern i 2'eren...  De skal jo fra seks mdr have enten jerntilskud eller 400 ml mme dagligt - og jeg går ud fra at jernindholdet er tilpasset dette.

Aha - sådan Jamen hun får dagligt over de 400 ml... Hmm, mærkeligt min SP ikke har sagt at jeg skulle skifte ved 6 mdr så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.