det er da sidste gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

jannebjerre

Jeg var krafteddemame gået derned og kastet den i hovede på den dumme matas kost!!!!

Stakkels lille bebs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

LilleMor10

Low skriver:

Jeg ved godt det er en gammel tråd men jeg faldt lige over den og læste den. Har du fået svar tilbage fra dem?

fik ikke svar fra selve producenten, men gik ned i matas som gav mig pengene retur, hvilket jeg syntes var meget pænt af dem " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

Anmeld

9. december 2010

Low

LilleMor10 skriver:

fik ikke svar fra selve producenten, men gik ned i matas som gav mig pengene retur, hvilket jeg syntes var meget pænt af dem " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

Det var da beder end ingen ting

Anmeld

9. december 2010

LilleMor10

Low skriver:

Det var da beder end ingen ting

lige præcis, havde ikke regnet med jeg ville få noget ud af det 

Anmeld

9. december 2010

Louisiana

Sådan noget må bare ikke ske  Jeg er enig med de andre - ned og klage, med billede og det hele, og også til producenten!!

Håber ikke det er blevet værre for din stakkels lille guldklump

Anmeld

9. december 2010

Louisiana

Ups, havde ikke lige set, at du allerede har klaget. Læste ikke lige hele tråden

Anmeld

9. december 2010

Moar2011

- havde gået ned og gået heeeelt amok .

men næste gang, man skal sådan nogen ting der, så brug apoteket, matas har nogen gange ikke et uddannet nok personale til den slags, selvom at de selv mener det.

Anmeld

9. december 2010

Mira0911

Stakkels dreng... 

Synes da helt klart du skal gå i Matas igen... Tag billedet med, så de selv kan se hvordan det så ud... 

Anmeld

9. december 2010

Low

LilleMor10 skriver:

lige præcis, havde ikke regnet med jeg ville få noget ud af det 

Men det var synd at han skulle udsættes for sådan noget . Men han har det vel beder nu 

Anmeld

9. december 2010

Ni-ko-li-ne

LilleMor10 skriver:

SIDSTE GANG JEG STOLER PÅ MATAS!

Min SP havde sagt jeg skulle købe en creme der er beregnet kun til barnets hoved, og at jeg nok skulle vælge en dyr en, da de "billige" kunne indholde skadelige stoffer..

Jeg går så ned i Matas, og spørger om noget mod viktors børne eksen på kinderne, hun anbefaler en face creme fra Rockstar Baby, hun lover mig højt og helligt, at det var den mest skånsomme, og uden alt det der + testet . jeg køber den så, 100 ,- for en lille creme, og går hjem og føler mig godt tilpas, om aftenen efter badet smøre jeg så viktors hoved ind. 

OG SE SÅ! Det her billed er taget 2 min efter : 

altså... det er jo ikke 100% nemt for ekspedienten at vide at der lige var noget i denne creme som din søn ville slå ud af...

min nevø slog ud af en Dermalog creme som er svanemærket og det hele. Det regnede man ikke med... men derfor skete det alligevel...

hvis han har børneeksem, ville jeg ikke gå i Matsa, men på apoteket...

få en tester på:

- decubal

-A-derma cremerne

- A-derma vaskebar

- A-derma vaskeolie

- Dermalog Fedtcreme

- Marselisborg creme

her hjemmer har vi været slemt slemt plaget et eksem, er det satdig... og vi sørger for at vores datter kommer så lidt i bad som muligt, ca. hver 3. dag... eksem områderne rengøres dog hver dag med vaskebar og tørres, derefter påføres A-derma emollient cream... den bliver hun i øvrigt smurt med hver morgen og aften, over alt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.