det er da sidste gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

LilleMor10

Maja88 skriver:

ej lille fyr da...

er det bare en fed creme du skal bruge?????

jeg bruger og har altid brugt danatekt fra apoteket,,, og det er bare fantastisk,....

har prøvet danatekt, men det som om den ikke kan klare det, har snart prøvet alt, lige fra recept cremer til økologiske cremer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Maja88

LilleMor10 skriver:

har prøvet danatekt, men det som om den ikke kan klare det, har snart prøvet alt, lige fra recept cremer til økologiske cremer 

ej hvor træls....men altså kan være han har fået en reaktion her første gang. nogengange får jeg også en reaktion af min danatekt og den har jeg altså brugt siden jeg var 0 år og nu er jeg så 22... men iiiih det ser ikke sjovt ud.. hvordan tog han det.

Anmeld

28. oktober 2010

bette

hmm det er ikke i orden.. men vil så lige sige at hvis smøre min søn i creme, lige meget hvilken det er, får det også hans eksem til at blive ret rødt,, tror det generelt er fordi man putter creme i et så jo.. '

jeg bruger mandelolie.. det får det ikke til at blive rødt eller noget

Anmeld

28. oktober 2010

VIPpigen

LilleMor10 skriver:

er faktisk i gang med en laaaaaaaaaaaaaaaaang mail til de danske producenter af det 

Super. Så håber jeg de kan forklare det, og gør noget ved sagen... Tvivler dog på det. Men hvis der kommer klager nok må de vel reagere før eller senere. Ellers må du gå i basta, eller sådan noget... Det er da lige til tv'et

Anmeld

28. oktober 2010

Diana...

Øv øv. MEN det er jo altså ikke alle der kan tåle det samme de kan jo ikke lige vide at din søn ville slå ud af det. selvfølgelig er det træls men det tilbyder jo det bedste de ved/har og det er altså nu engang bare sådan at vi ikke alle kan tåle det samme uanset pris og mærke. 

Anmeld

28. oktober 2010

klmf

Det var da træls for din lille bassemand Men der er ingen gyldne regler for, hvad vores eksembørn slår ud af, der behøver som sådan ikke være noget i vejen med produktet...

Jeg sværger fx til exomega-serien fra apoteket, Olivers hud er sååååå fin - mens den ikke gør en dyt for andre.

Anmeld

28. oktober 2010

Karo

LilleMor10 skriver:

SIDSTE GANG JEG STOLER PÅ MATAS!

Min SP havde sagt jeg skulle købe en creme der er beregnet kun til barnets hoved, og at jeg nok skulle vælge en dyr en, da de "billige" kunne indholde skadelige stoffer..

Jeg går så ned i Matas, og spørger om noget mod viktors børne eksen på kinderne, hun anbefaler en face creme fra Rockstar Baby, hun lover mig højt og helligt, at det var den mest skånsomme, og uden alt det der + testet . jeg køber den så, 100 ,- for en lille creme, og går hjem og føler mig godt tilpas, om aftenen efter badet smøre jeg så viktors hoved ind. 

OG SE SÅ! Det her billed er taget 2 min efter : 

Jeg var blevet rasende

Du kan få ben genopbyggende creme på apoteket fra dermalog (hvid med grå prikker), mener den koster 80 kr og den er bare rigtig god.

Anmeld

28. oktober 2010

<3

Er der en grund til du ikke bruger babyolie? For det er jo det mest skånsomme man kan forestille sig

Anmeld

28. oktober 2010

Chalala85

NEJ NEJ NEJ!!  Det er da bare slet ikke okay! Jeg ville godt nok gå ned i matas med lillemanden på armen og vise hende den "dygtige" ekspident udfaldet af cremen! Stakkels dreng... håber bestemt du finder noget der virker og ikke gøre ham rød

Anmeld

9. december 2010

Low

LilleMor10 skriver:

Jeg flippede helt skrådt! 

og havde lyst til at reklamere over for hele verden, hvilket skod produkt det er !

Jeg ved godt det er en gammel tråd men jeg faldt lige over den og læste den. Har du fået svar tilbage fra dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.