det er da sidste gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.383 visninger
34 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

LilleMor10

SIDSTE GANG JEG STOLER PÅ MATAS!

Min SP havde sagt jeg skulle købe en creme der er beregnet kun til barnets hoved, og at jeg nok skulle vælge en dyr en, da de "billige" kunne indholde skadelige stoffer..

Jeg går så ned i Matas, og spørger om noget mod viktors børne eksen på kinderne, hun anbefaler en face creme fra Rockstar Baby, hun lover mig højt og helligt, at det var den mest skånsomme, og uden alt det der + testet . jeg køber den så, 100 ,- for en lille creme, og går hjem og føler mig godt tilpas, om aftenen efter badet smøre jeg så viktors hoved ind. 

OG SE SÅ! Det her billed er taget 2 min efter : 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Laulund87

Ej hvad fanden er det for noget

Synes du skal gå i matas og give dem en overhaling uden lige!

Stakkels, stakkels dreng

Anmeld

28. oktober 2010

VIPpigen

Det er ikke iorden. Syntes også du skal gå i matas og brokke dig, og vis dem billedet. Hold op hvor er det syndt for den lille dreng... Jeg var blevet  tosset..... Går jeg så også ud fra du er...

Anmeld

28. oktober 2010

C-Posey

Jeg ville også sende det videre til NovaCare, som er leverandør af de produkter i danmark.

Prøv og tjek dem på nettet, de skriver en masse fine ting om den selv, men der er ingen "beviser" på at de er så økologiske som de beskriver produktet.

Anmeld

28. oktober 2010

LilleMor10

VIPpigen skriver:

Det er ikke iorden. Syntes også du skal gå i matas og brokke dig, og vis dem billedet. Hold op hvor er det syndt for den lille dreng... Jeg var blevet  tosset..... Går jeg så også ud fra du er...

Jeg flippede helt skrådt! 

og havde lyst til at reklamere over for hele verden, hvilket skod produkt det er !

Anmeld

28. oktober 2010

VIPpigen

LilleMor10 skriver:

Jeg flippede helt skrådt! 

og havde lyst til at reklamere over for hele verden, hvilket skod produkt det er !

Fuldt forståligt. Syntes du skal kontakte Matas, og faktisk også producenten.

Anmeld

28. oktober 2010

LilleMor10

VIPpigen skriver:

Fuldt forståligt. Syntes du skal kontakte Matas, og faktisk også producenten.

er faktisk i gang med en laaaaaaaaaaaaaaaaang mail til de danske producenter af det 

Anmeld

28. oktober 2010

Maja88

ej lille fyr da...

er det bare en fed creme du skal bruge?????

jeg bruger og har altid brugt danatekt fra apoteket,,, og det er bare fantastisk,....

Anmeld

28. oktober 2010

LilleMor10

C-Posey skriver:

Jeg ville også sende det videre til NovaCare, som er leverandør af de produkter i danmark.

Prøv og tjek dem på nettet, de skriver en masse fine ting om den selv, men der er ingen "beviser" på at de er så økologiske som de beskriver produktet.

tak for tippet 

Anmeld

28. oktober 2010

A.

det er bare løgn!!!

du burde går til matas og producenten men på den anden side så lige meget hvilke produkt man bruger økologisk eller ej kan komme en allergisk reaktion..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.