vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

mukka88

Maja88 skriver:

den første læge jeg havde ville ikke give mig piller for det da hun ikke synes det er lavt nok. men hende den anden jeg så fik, kunne slet slet ikke forstå det da det er for lavt.

kom så til kontrolscanning i uge 10 og ind til en special overlæge. som så havde tjekket mine blodprøver og bliver nu kontrolleret hver 4 uge og det er for lavt nu her, da baby ændrer ens hormoner og tager hva den har behov for

okey skal bliver tjekket hver 3 månede er så heller ikke gravid. Du havde ikke før du blev gravid? eller hvor lang tid har du haft for lavt stofskifte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Maja88

mukka88 skriver:

okey skal bliver tjekket hver 3 månede er så heller ikke gravid. Du havde ikke før du blev gravid? eller hvor lang tid har du haft for lavt stofskifte?

fik konstateret for en 2½år siden men fik først pillerne i starten af maj og blev gravid i juni.

Anmeld

27. oktober 2010

Jakob'sMor

Maja88 skriver:

Hej!!!!

Må man egentlig gerne tabe sig under en graviditet.

Jeg gør det ikke bevidst og kaster ikke op eller noget.

men er bare nervøs for om man gerne må- for inden min graviditet kunne jeg absolut ikke tabe sig og har så siden hen fået stofskiftepiller og nu skal der ingenting til for at jeg taber mig.

Træner ikke og spiser hvad jeg har lyst til.

altså jeg er 20+6 i dag og har taget ca 6 kg på i alt. men nu begynder det at bevæge sig ned af. er det ok eller
????

Det er helt i orden - jeg har også tabt mig og lægen siger at det er der ingenting galt i, altså bare det ikke er 10-15 kilo :-)

Anmeld

27. oktober 2010

Maja88

BetinaMikkel skriver:

Det er helt i orden - jeg har også tabt mig og lægen siger at det er der ingenting galt i, altså bare det ikke er 10-15 kilo :-)

super....dejligt at vide.

Anmeld

27. oktober 2010

mukka88

Maja88 skriver:

fik konstateret for en 2½år siden men fik først pillerne i starten af maj og blev gravid i juni.

Okey Har du nogle symptomer? altså kan du mærke du har for lavt stofskifte? 

Anmeld

27. oktober 2010

quar20

Altså jeg tabte mig 13,7 kg fra start af graviditet og frem til uge 26 ca..!! Sidder nu og går ind i uge 36 på fredag og har ikke taget så meget som et gram på siden uge 26..!! Men jeg kstede så også op indtil uge 23..!!

Anmeld

27. oktober 2010

Maja88

mukka88 skriver:

Okey Har du nogle symptomer? altså kan du mærke du har for lavt stofskifte? 

jeg har altid været  meget meget kuldskær.

men jeg spiste simpelthen helt korrekt og trænede 4-6 gange ugentlig og blev bare ved med at tage på. der skulle slet slet ingenting til for jeg tog på. så et ville jeg gerne have tjekket. så på et tidspunkt efter jeg havde fået det konstateret begyndte jeg at få blå mærker helt vildt let og så gik jeg ned og fik tjekket hvad det var. og der konstaterede min nye læge at igen at mit stofskifte var for lavt

Anmeld

27. oktober 2010

Maja88

quar20 skriver:

Altså jeg tabte mig 13,7 kg fra start af graviditet og frem til uge 26 ca..!! Sidder nu og går ind i uge 36 på fredag og har ikke taget så meget som et gram på siden uge 26..!! Men jeg kstede så også op indtil uge 23..!!

årgh har helt ondt dig. men som sagt så kaster jeg ikke op og har ikke gjort det.

Anmeld

27. oktober 2010

mukka88

Maja88 skriver:

jeg har altid været  meget meget kuldskær.

men jeg spiste simpelthen helt korrekt og trænede 4-6 gange ugentlig og blev bare ved med at tage på. der skulle slet slet ingenting til for jeg tog på. så et ville jeg gerne have tjekket. så på et tidspunkt efter jeg havde fået det konstateret begyndte jeg at få blå mærker helt vildt let og så gik jeg ned og fik tjekket hvad det var. og der konstaterede min nye læge at igen at mit stofskifte var for lavt

Heheh.. har alle de ting du nævner jeg er også meget ømhudet, bliver også sommetider træt, og hurtig stresset. Kan du mærke det hjælper at få piller?

Anmeld

27. oktober 2010

quar20

Maja88 skriver:

årgh har helt ondt dig. men som sagt så kaster jeg ikke op og har ikke gjort det.

troede faktisk at der var noget galt med mig, og frygtede at lillebror IKKE spise osv..!!

MEn har været til scanninger og han tager fint på..!!  Og det er jo det vigtigste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.