vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.053 visninger
31 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Maja88

Hej!!!!

Må man egentlig gerne tabe sig under en graviditet.

Jeg gør det ikke bevidst og kaster ikke op eller noget.

men er bare nervøs for om man gerne må- for inden min graviditet kunne jeg absolut ikke tabe sig og har så siden hen fået stofskiftepiller og nu skal der ingenting til for at jeg taber mig.

Træner ikke og spiser hvad jeg har lyst til.

altså jeg er 20+6 i dag og har taget ca 6 kg på i alt. men nu begynder det at bevæge sig ned af. er det ok eller
????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Maja88

slet ingen som har nogen gode svar

Anmeld

27. oktober 2010

maria_wlt

Jeg tror det er et klart NEJ... 

Anmeld

27. oktober 2010

Maja88

maria_wt skriver:

Jeg tror det er et klart NEJ... 

ja at man ikke må....

men hvad skal jeg gøre...

spiser meget og ofte og har ikke levet fedtfattigt efter jeg blev gravid, nok også derfor de 6 kg.

men er bange for at begyndte at træne igen, hvis jeg nu begynder at tabe mig yderligere.

Anmeld

27. oktober 2010

maria_wlt

Maja88 skriver:

ja at man ikke må....

spiser meget og ofte og har ikke levet fedtfattigt efter jeg blev gravid, nok også derfor de 6 kg.

men er bange for at begyndte at træne igen, hvis jeg nu begynder at tabe mig yderligere.

Du må gerne træne med måde... og så er det bedste selvfølgelig at tænke over hvad man spiser.. Jeg ved alt om hvordan det kan gå ( 26 kg tog jeg på sidst) Netop fordi jeg spiste lidt for meget og for ofte...

Anmeld

27. oktober 2010

AA10

Maja88 skriver:

ja at man ikke må....

tror ikke du skal begynde og træne igen.. men jeg tabte mig meget i starten og tænkte det kan ikke være godt men trust me har taget 8 kg på siden.. tror din krop lige skal vende sig til noget nyt.. er det også din første graviditet..???

Anmeld

27. oktober 2010

Maja88

AA10 skriver:

tror ikke du skal begynde og træne igen.. men jeg tabte mig meget i starten og tænkte det kan ikke være godt men trust me har taget 8 kg på siden.. tror din krop lige skal vende sig til noget nyt.. er det også din første graviditet..???

ja er min første..

jamen skulle gerne igang med noget zumba eller lignende. da jeg døjer med ryggen og det kan kun holdes nede med træning.

men er bare om det er noget jeg skal kontakte JM omkring- altså jeg er begyndt at tabe mig

Anmeld

27. oktober 2010

AA10

Maja88 skriver:

ja er min første..

jamen skulle gerne igang med noget zumba eller lignende. da jeg døjer med ryggen og det kan kun holdes nede med træning.

men er bare om det er noget jeg skal kontakte JM omkring- altså jeg er begyndt at tabe mig

synes hvis det forsætter og du føler dig utryg ville jeg kontakte dem..

Anmeld

27. oktober 2010

maybe-baby

Der er intet galt med at tabe sig lidt under sin graviditet, så længe det ikke er voldsomt, og man ikke er gået på kur og lign

Anmeld

27. oktober 2010

Maja88

maybe-baby skriver:

Der er intet galt med at tabe sig lidt under sin graviditet, så længe det ikke er voldsomt, og man ikke er gået på kur og lign

hehe det er jeg bestemt ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.