av av mine hænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Mathilde

noname skriver:

Kan bare ikke lide at have fedtede fingre...

Men hvis det nu virker, mon du så ikke kan leve med fedtede fingre i 10min.?

Jeg kan heller ikke lide at have fedtede fingre, men hellere det end eksem der svier og kløer! Og det trænger jo ind i huden efter lidt tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

NoName

Mathilde skriver:

Men hvis det nu virker, mon du så ikke kan leve med fedtede fingre i 10min.?

Jeg kan heller ikke lide at have fedtede fingre, men hellere det end eksem der svier og kløer! Og det trænger jo ind i huden efter lidt tid.

synes det tar evigheder om at trænge ind...

Anmeld

27. oktober 2010

Mathilde

noname skriver:

synes det tar evigheder om at trænge ind...

Hmm okay... Mine hænder suger det hurtigt

Anmeld

27. oktober 2010

Maja88

carpamid creme 5% er også super effektivt

Anmeld

27. oktober 2010

mor-til-vanessa

noname skriver:

pyha kan godt huske dengang min mor for mange år siden kom det der tjære halløj i håret på mig.... ad det var klamt og føj en stank og jeg skulle sove med det om natten - ikke meget søvn det blev til...

nej det tænker jeg. det lugter ikke så godt. men har haft mange kunder der har haft tjærer i håret, i min tid som frisør. og tror da det hjalp :-)

Anmeld

27. oktober 2010

Skovhussvinget12

Lider selv af børneeksem. Kan heller ikke li at have fedtede fingre, og synes faktisk at fed creme forværrer det hele. Jeg bruger selv Änglamark babylotion. Den tørrer super hurtigt ind og holder eksemen nede. Og så husker jeg handsker når jeg er ude i det kolde vejr. Bruger desuden gummihandsker når jeg skrælder kartofler, gør rent osv.. :-)

Anmeld

27. oktober 2010

AnneBJ

noname skriver:

Kan bare ikke lide at have fedtede fingre...

Det kan jeg heller ikke! Men jeg smører dem af og til inden jeg skal sove, med god fed creme, og så en bomuldssok på hver hånd. Det er ligesom om jeg ikke mærker det fedter så... Men jeg har nu ingen specielle problemer med mine hænder, de er bare helt almindeligt tørre, ligesom al min hud!

Anmeld

27. oktober 2010

NoName

AnneBJ skriver:

Det kan jeg heller ikke! Men jeg smører dem af og til inden jeg skal sove, med god fed creme, og så en bomuldssok på hver hånd. Det er ligesom om jeg ikke mærker det fedter så... Men jeg har nu ingen specielle problemer med mine hænder, de er bare helt almindeligt tørre, ligesom al min hud!

he he, før jeg fik Caroline brugte jeg også den med sokken... det er bare ikke nemt med en baby i huset om natten....

Anmeld

27. oktober 2010

AnneBJ

noname skriver:

he he, før jeg fik Caroline brugte jeg også den med sokken... det er bare ikke nemt med en baby i huset om natten....

NÅh nej.. havde jeg ikke lige overvejet...

Anmeld

27. oktober 2010

Mira0911

AV! Får helt ondt i mine hænder... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.