av av mine hænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Maja88

noname skriver:

nope ingen cremer virker...

Sol virker på nogen, på mig kun at jeg får en fine fine farve ;-)

Som sagt så klager jeg sjældent, men nogle gange når jeg sidder med blødende revner, så er det sQ lidt til at tude over får det gør så ondt...

nu har en del i min familie psoreasis(staves) og ved de bruger strudsecreme...

ved ikke om du har prøvet det men det hjælper ihvertfald dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

NoName

Maja88 skriver:

nu har en del i min familie psoreasis(staves) og ved de bruger strudsecreme...

ved ikke om du har prøvet det men det hjælper ihvertfald dem.

tror jeg har prøvet ALT... men har fundet ud af at hvis jeg ikke tænker ofr meget over det, så bliver det bedre.... det påvirkes jo også af psyken.... men hvert år kommer der lige en periode eller to hvor det gør av av ondt...

Anmeld

27. oktober 2010

Maja88

noname skriver:

tror jeg har prøvet ALT... men har fundet ud af at hvis jeg ikke tænker ofr meget over det, så bliver det bedre.... det påvirkes jo også af psyken.... men hvert år kommer der lige en periode eller to hvor det gør av av ondt...

ja det er jo desværre også stressrelateret...

Anmeld

27. oktober 2010

Ranarupta

noname skriver:

Altså normalt brokker jeg mig aldrig over mine pletter da jeg har accepteret at de er der for at blive...

MEN nu er det blevet koldt i vejret og vinteren nærmer sig med 7-mile skridt og så starter balladen, uanset hvor meget lotion jeg kværner på de hænder, så er de mega tørre og sprækker... Jeg er så ked af at jeg ikke har fin følelsen eller hvad det nu hedder så jeg kan sidde og ae min datter.  Det bliver jo så heller ikke bedre af at jeg skal have hænderne i vand hver gang jeg skal skifte min lille prinsesse.... åhhh det gør så ondt så ondt....

En lille klagesang fra NoName

Årh altså, din stakkel!!

Det ser simpelthen så smertefuldt ud!

Kram!

Anmeld

27. oktober 2010

DK

Kan du ikke en overgang nu her hvor kulden sætter ind bruge vådservietter i stedet for hoved/halefad? Hvis vand gør det værre, så kunne det måske lindre lidt?

Det ser i alt fald træls ud! Min far har også haft det på benene, og han sad hver vinter inde i soveværelset foran sådan en lampe kan jeg huske. Men hans er faktisk forsvundet med alderen, han har ikke problemer med det længere!

Anmeld

27. oktober 2010

mor-til-vanessa

noname skriver:

Det er Psoriasis...

åhh okay. ved ikke hvad man kan gøre mod det. har hørt om nogle som får tjære i hovedbunden når de har det der, men ved ikke om man også kan få det på hænderne. 

men det ser i hver fald ud som om det gør ondt

Anmeld

27. oktober 2010

Becks

noname skriver:

nope ingen cremer virker...

Sol virker på nogen, på mig kun at jeg får en fine fine farve ;-)

Som sagt så klager jeg sjældent, men nogle gange når jeg sidder med blødende revner, så er det sQ lidt til at tude over får det gør så ondt...

Puha, må være smerfuldt..

Stakkels dig 

Anmeld

27. oktober 2010

Mathilde

Det ser ikke rart ud! stakkels dig!

Jeg har selv børneeksem der sætter sig på hænderne her i det kolde vejr, men det er dog ikke så slemt som dit psoriasis...

Og ja vand er bare ikke godt! Synes Locobase Repair er godt, da det er så fed.

Anmeld

27. oktober 2010

NoName

Mathilde skriver:

Det ser ikke rart ud! stakkels dig!

Jeg har selv børneeksem der sætter sig på hænderne her i det kolde vejr, men det er dog ikke så slemt som dit psoriasis...

Og ja vand er bare ikke godt! Synes Locobase Repair er godt, da det er så fed.

Kan bare ikke lide at have fedtede fingre...

Anmeld

27. oktober 2010

NoName

mor-til-vanessa skriver:

åhh okay. ved ikke hvad man kan gøre mod det. har hørt om nogle som får tjære i hovedbunden når de har det der, men ved ikke om man også kan få det på hænderne. 

men det ser i hver fald ud som om det gør ondt

pyha kan godt huske dengang min mor for mange år siden kom det der tjære halløj i håret på mig.... ad det var klamt og føj en stank og jeg skulle sove med det om natten - ikke meget søvn det blev til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.