av av mine hænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.781 visninger
33 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

NoName

Altså normalt brokker jeg mig aldrig over mine pletter da jeg har accepteret at de er der for at blive...

MEN nu er det blevet koldt i vejret og vinteren nærmer sig med 7-mile skridt og så starter balladen, uanset hvor meget lotion jeg kværner på de hænder, så er de mega tørre og sprækker... Jeg er så ked af at jeg ikke har fin følelsen eller hvad det nu hedder så jeg kan sidde og ae min datter.  Det bliver jo så heller ikke bedre af at jeg skal have hænderne i vand hver gang jeg skal skifte min lille prinsesse.... åhhh det gør så ondt så ondt....

En lille klagesang fra NoName

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

hc=k

Av sgu da også...

Har du snakket med lægen om dine hænder??

Anmeld

27. oktober 2010

9510

Av for den da, det ser da ikke godt ud:-((

Anmeld

27. oktober 2010

mor-til-vanessa

noname skriver:

Altså normalt brokker jeg mig aldrig over mine pletter da jeg har accepteret at de er der for at blive...

MEN nu er det blevet koldt i vejret og vinteren nærmer sig med 7-mile skridt og så starter balladen, uanset hvor meget lotion jeg kværner på de hænder, så er de mega tørre og sprækker... Jeg er så ked af at jeg ikke har fin følelsen eller hvad det nu hedder så jeg kan sidde og ae min datter.  Det bliver jo så heller ikke bedre af at jeg skal have hænderne i vand hver gang jeg skal skifte min lille prinsesse.... åhhh det gør så ondt så ondt....

min veninde havde sådan nogle hænder.

har du fået tjekket hvad det kan være??

måske nogle allergi??

Anmeld

27. oktober 2010

Gyllibik

Aaavvvv, det ser bestemt ikke rart ud. Min svigerinde  havde noget lignende på et tidspunkt, hun brugte Alo Vera planten, og det hjalp.

Håber du finder en løsning.

Anmeld

27. oktober 2010

Becks

noname skriver:

Er du blevet testet for parfume allergi?

Min venindes ser ligeså dan ud, det bliver værst her når vejret skifter til det koldere... Men det er nemlig parfume hun ikke kan tåle..

Ellers må du have vinyl handsker på hver gabg du skifter hende, så du er fri for de skal i så meget vand hver dag..

Anmeld

27. oktober 2010

NoName

mor-til-vanessa skriver:

min veninde havde sådan nogle hænder.

har du fået tjekket hvad det kan være??

måske nogle allergi??

Det er Psoriasis...

Anmeld

27. oktober 2010

NoName

Tutter skriver:

Er du blevet testet for parfume allergi?

Min venindes ser ligeså dan ud, det bliver værst her når vejret skifter til det koldere... Men det er nemlig parfume hun ikke kan tåle..

Ellers må du have vinyl handsker på hver gabg du skifter hende, så du er fri for de skal i så meget vand hver dag..

Jeg har ingen allergier, jeg har Psoriasis...

Anmeld

27. oktober 2010

Becks

noname skriver:

Jeg har ingen allergier, jeg har Psoriasis...

Hm okay..

Hvad med de der gennemsigtige handsker man kan få? Det er en creme man smører på hænderne, som beskyttelse..

Hjælper sol på din psoriasis? Det ved jeg den gør på nogle nemlig..

Men hvor må det være smertefuldt :-(

Anmeld

27. oktober 2010

NoName

Tutter skriver:

Hm okay..

Hvad med de der gennemsigtige handsker man kan få? Det er en creme man smører på hænderne, som beskyttelse..

Hjælper sol på din psoriasis? Det ved jeg den gør på nogle nemlig..

Men hvor må det være smertefuldt :-(

nope ingen cremer virker...

Sol virker på nogen, på mig kun at jeg får en fine fine farve ;-)

Som sagt så klager jeg sjældent, men nogle gange når jeg sidder med blødende revner, så er det sQ lidt til at tude over får det gør så ondt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.