Hvem gør det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Mig :-)
Men synes jeg er helt fint da jeg går herhjemme hele dagen og laver opgave, og han er på arbejde hele dagen.... SÅ jeg kan få tiden til at gå :-)
Men jeg skifter dog ikke sengetøj, det gør han, skal bare lige minde ham om det hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er mig der sørger for den slags. Vasketøjet er mit domæne... Vi hader det begge to, men jeg ordner det.

Jeg er god til at få skiftet karklude og viskestykker og håndklæder, men det VÆRSTE er sengetøjet. Jeg får altså ikke skiftet det særlig tit, selvom det bedste jeg ved er at ligge i rent sengetøj... Men det er bare ARGH at skulle tage det AF dynerne, vaske og tørre det også ligge det PÅ igen... SUK!!!... Røv træls, men det bliver da skiftet. BAre ikke så tit som jeg gerne ville.

Anmeld

27. oktober 2010

slettet_7530

Zafir skriver:

Det er mig der sørger for den slags. Vasketøjet er mit domæne... Vi hader det begge to, men jeg ordner det.

Jeg er god til at få skiftet karklude og viskestykker og håndklæder, men det VÆRSTE er sengetøjet. Jeg får altså ikke skiftet det særlig tit, selvom det bedste jeg ved er at ligge i rent sengetøj... Men det er bare ARGH at skulle tage det AF dynerne, vaske og tørre det også ligge det PÅ igen... SUK!!!... Røv træls, men det bliver da skiftet. BAre ikke så tit som jeg gerne ville.

Her skifter vi sengetøj en gang om ugen, vasker på vaskeri så ungernes den ene uge og vores ugen efter, tørret og rullet MUMS.

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
albertesmor skriver:

Her skifter vi sengetøj en gang om ugen, vasker på vaskeri så ungernes den ene uge og vores ugen efter, tørret og rullet MUMS.

Det ville jeg sku også gerne ... Men jeg får bare virkelig ikke taget mig sammen til det.

Men rullet også!! Vildt Det gjorde min mro også da jeg var lille. Nøj det var sjovt at hjælpe med. Men puha nej, hvor jeg ikke selv gad at bruge ekstra tid på vasketøjet hehe...

Jeg vil have en AUPAIR pige!!!... - men har bare ikek liiiiiige et sted at gøre af hende hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.