Hvem gør det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

6800

AnneBJ skriver:

Da jeg sad og skrev i tråden "hvor tit skifter du" om karklude, viskestykker osv., gik det ret hurtigt op for mig - at hvis ikke jeg skifter, ville vi nok have det samme året rundt. Min kæreste tager ikke initiativ til at skifte håndklæder, sengetøj o. lign.

Det er ikke en broktråd, men hvem sørger for det hos Jer?

Herhjemme bliver jeg tit muggen på manden over det med viskestykker, han tager en ny hver gang han skal bruge en, da han ikke gider gå hen og hente den, som hænger på væggen, så ofte kan vi nå og bruge 3-4 stykker om dagen...og hvis der er en der bliver våd, smider han den til vask med det samme, i stedet for at hænge den på krogen, så den kan tørre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

trunte89

KUN mig. Det med viskestykker, karklude og håndklæder ligger han slet ikke mærke til. Men han kan godt selv sige til hvis han synes sengetøjet skal skiftes ( sker dog ikke så tit, men det ER sket ). Sengetøjet hjælpes vi også nogle gange med. Han tager lagen og puder, og så bakser jeg med alle dynerne.

Anmeld

27. oktober 2010

3xM

ha ha ha jeg mangler at opdrage herhjemme

starter dagen med i soveværeslet at sparke mit eget tøj ned af trapperne og milas

når ned i stuen og der samler jeg viske stykker mv. og det er ALT klude håndklæder.. det tøj ungerne ( inkl manden) smider og sparker det videre ned i kælderen hvor de sidste rester samles sammen af alle der aftenen forinden har taget de sidste rester af...

ihhhhh hvor jeg hader den tur egentlig, men hva pokker så er jeg sikker på det blir vasket for det er manden seriøst en skovl til ( han koster som regel nyt tøj når han har nærmer sig vaskemaskinen-hmmm gad vide om det er m vilje udspekuleret sat... ha ha ha )

Anmeld

27. oktober 2010

AnneBJ

Dejligt at høre det ikke kun er her Men så gør vores kærester/mænd jo nok nogle  andre ting.. Tanken strejfede mig bare den anden dag, tænk hvis han boede selv?

Anmeld

27. oktober 2010

slettet_7530

Karklude hver dag, viskestykker når de trænger det samme gør sig gældende med håndklæder, synes det er miljøsvineri at vaske rene håndklæder

Anmeld

27. oktober 2010

AnneBJ

albertesmor skriver:

Karklude hver dag, viskestykker når de trænger det samme gør sig gældende med håndklæder, synes det er miljøsvineri at vaske rene håndklæder

Men hvem sørger for det?

Anmeld

27. oktober 2010

Lone Jakobsen

kun mig... men er så også virkelig hys med karklude, viskestykker og de håndklæder som vi tørrer fingre i 

er uddannet i fødevare brancen...og så ser man bakterier overalt

Anmeld

27. oktober 2010

slettet_7530

AnneBJ skriver:

Men hvem sørger for det?

begge

Anmeld

27. oktober 2010

mullesmith2

Jeg tror det eneste min kæreste har skiftet er sengetøj på eget initiativ ellers skifter jeg de andre ting  Det er også helt fint med mig bare vi ved vores pladser i forholdet og hvad vi hver især skal og ikke skal.

Anmeld

27. oktober 2010

JulieE

albertesmor skriver:

Så enig!!!  Det er spild af vand og energi Jeg skifter karklud hver dag (nogle gange flere gange alt efter) Og skifter viskestykker og håndklæder efter behov. Kunne aldrig drømme om at vaske et håndklæde der kun har været brugt én gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.