Hvem gør det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
23 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

AnneBJ

Da jeg sad og skrev i tråden "hvor tit skifter du" om karklude, viskestykker osv., gik det ret hurtigt op for mig - at hvis ikke jeg skifter, ville vi nok have det samme året rundt. Min kæreste tager ikke initiativ til at skifte håndklæder, sengetøj o. lign.

Det er ikke en broktråd, men hvem sørger for det hos Jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

mortilflere

Kun mig , som alt andet , ok ungerne skifter selv senge tøj .

Anmeld

27. oktober 2010

Bavianis

AnneBJ skriver:

Da jeg sad og skrev i tråden "hvor tit skifter du" om karklude, viskestykker osv., gik det ret hurtigt op for mig - at hvis ikke jeg skifter, ville vi nok have det samme året rundt. Min kæreste tager ikke initiativ til at skifte håndklæder, sengetøj o. lign.

Det er ikke en broktråd, men hvem sørger for det hos Jer?

HELT sikekrt mig! Men jeg tror nu også at Gregers ville skifte - men nok ikke så ofte som Fru Hyacinth her

Anmeld

27. oktober 2010

quar20

Hihi det er moi der styrer det herhjemme.. Manden glemmer det, og ja..!! Desuden tager det ALT for lang tid for ham at skifte sengetøj.. Han er simpelthen en klovn til det ..!!

MEN så klarer han så mange andre ting i hverdagen som så gør at vi ikke kører surt i det hvis kun den ene sku lave det huslige..!!

Nu er jeg også gravid uge 35 - og døjer rigtig meget så han har taget mere over nu her - MEN jeg ordner stadig sengetøjet osv..

Anmeld

27. oktober 2010

lauras*mor*

vi er fælles om det... kan ikke engang komme med et bud på hvem der har gjort det flest gange.. hehe... så vi er ret meget fælles om at få skiftet disse ting... vi bruger tingene lige meget og derfor skifter vi selvfølgelig også lige meget da vi heldigvis er enige om hvornår det trænger...

Anmeld

27. oktober 2010

Shibby

Primært min kæreste

Anmeld

27. oktober 2010

Diana...

KUN mig. selv om det manden der vasker op her hjemme så det første jeg gør om morgen når jeg står op er at fjerne det hele hvis jeg ikke gør det bliver det ALDRIG gjort 

Anmeld

27. oktober 2010

Pia.

Nu er jeg jo alene - men før hen KUN mig... det eneste han skiftede var sit eget badehåndklæde eller ingen ting...

Så det var kun mig og er stadig kun mig - men nu er jeg jo også kun mig ....

Anmeld

27. oktober 2010

Silas&Mille

Mest mig, i hvert fald det i køkkenet, sengetøjet husker kæresten på, men jeg ordner det for han er også lidt en klovn til det med dyner og dynebetræk

Anmeld

27. oktober 2010

morethanperfect

Her er vi begge lige gode til det .. .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.