hvad er det værste i verden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Vidunderligeunger

det værste jeg ved er svigt... 

Jeg har også lige fået alberte til at sove efter en times kamp... puuha.. men nu sover hun og jeg slapper af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Den værste følelse for mig er præcis det samme at man ikke ved hvad der galt med ens vidunder og intet kan gøre andet end og prøve at trøste. 

Også at ens barn ikke gider en, jeg måtte igår for første gang sætte mig ned og tude for det er bare så hård at mærke at hverdag bliver far bedre og bedre og mor være og være. Vi prøver selvfølgelig at lave noget jeg også kan være med til men det er bare ikke særlig meget + jeg ikke må bære på ham osv så det jo klart han trækker sig hen mod sin far ham kan bære ham og leget alle mulige drenge lege som mor ikke kan så far er bare bedst og sjovest og mor er bare kedelig og syg og hende gider man bare ikke. Han skreg så meget igår fordi han skulle være sammen med kedelige mor så seje far kunne lave mad. jeg måtte ned på det hårde dumme gulv og sidde/ligge og lege før han faldt til ro som så har resulteret i at jeg INTET kan idag fordi jeg har så ond nede i bækkenet  Jeg HADER ikke at kunne være der 100% for Lucas som jeg altid har kunne og jeg HADER at jeg kan se han trækker sig længere og længere væk fra mig 

årh, smukke!!!!

Ved du hvad, Lucas elsker dig stadig præcis ligeså højt og så snart Nadia er født bliver han garanteret MORS DRENG igen! Han kan jo ikke forstå hvorfor DU lige pludselig ikke gider HAM, hvor du jo føler det lige modsat! og du skal nok kome tilbage til gode gamle legemor igen

Anmeld

27. oktober 2010

betski

Caroline86 skriver:

Hej tøser.

Sidder her i min sofa. helt sunket sammen og har ENDELIG fået Laura til at sove... Hun er så ked for tiden! Hun vil hele tiden være hos mig og det virker som om hun har ondt! Jeg tror det er 3. tand der driller men jeg ved det ikke... Alt er godt når jeg giver hende AL min opmærksomhed, men hun kan stadig blive ked og ligne en der har ondt... Hun vil ikke rigtigt sove, men når hun endelig er faldet i søvn sover hun ok...

Og så sad jeg lige og tænkte at det (lige for tiden) er den værste følelse i verden. Følelsen, når jeg ikke ved hvad der er galt med min baby og jeg derfor ikke kan hjælpe hende. NØJ hvor gør det ondt i hjertet! Hun kigger op på mig med sine smukke blå øjne og siger "da da da da da. MOWAAAA" med mundvigene hængende på gulvet og tårer stille trillende ned over kinderne

jeg vil ikke sige hun er utrøstelig, men det er tydeligt at det der trykker ikke går over, hun får bare ro og tryghed når hun får lov at være hos mig hele tiden...

men SUK altså...

Så fik jeg lige det ud og så tilbage til mit spørgsmål..

Hvad synes du er den værste følelse i verden? Jeg hader OG elsker SAVN. Ligeså ondt det gør at savne ligeså godt er det at genforenes efter savn! Men hvis man IKKE genforenes er det en ubarmhjertig følelse som jeg hader...

hvad siger du?

Knus Caroline

Det værste jeg kan komme på er når jeg føler mig utilstrækkelig. Både overfor venner, familie og ikke mindst min datter som jeg er alene med. Og må desværre indrømme, at jeg ret så ofte føler mit utilstrækkelig, men ved jo heldigvis at jeg gør det bedste jeg har lært

Anmeld

27. oktober 2010

B&J

Åhhh hvor jeg kender det.... ej en ond følelse når ens barn har ondt og man ikke kan gøre noget som helst det gør så ondt inden i lige som med tænder

Men ellers er det væreste i verden:

Når nogle lyver for en

Når man tror man har en god veninde men de bare er onde og lede ved en..

Når man mister en man elsker

Og uvenner med min mor

Anmeld

27. oktober 2010

Alberts/

Caroline86 skriver:

det er SÅ hårdt! Jeg frygter virkelig også den dag (der kommer meget snart) hvor jeg skal gå fra Laura i vuggestuen og hun skal være der HELT alene... snøft

Vi mødre er vist umulige på det punkt.. haha!!!! Men vi elsker jo de små pus og føler stadig de er en del af os ligesom da de lå i mavsen.. så kan man jo ikke bare gå fra dem!? hihi

hihi ja vi total umulige(;

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
B&J skriver:

Åhhh hvor jeg kender det.... ej en ond følelse når ens barn har ondt og man ikke kan gøre noget som helst det gør så ondt inden i lige som med tænder

Men ellers er det væreste i verden:

Når nogle lyver for en

Når man tror man har en god veninde men de bare er onde og lede ved en..

Når man mister en man elsker

Og uvenner med min mor

helt enig.. det er virkelig nogle stygge ting du nævner der!!!

Heldigvis kan jeg ikke huske mere end én seriøs konflikt med min mor, men det er også rigeligt!

løgn er bare slet ikke en ting jeg tolererer

Anmeld

27. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Caroline86 skriver:

Hej tøser.

Sidder her i min sofa. helt sunket sammen og har ENDELIG fået Laura til at sove... Hun er så ked for tiden! Hun vil hele tiden være hos mig og det virker som om hun har ondt! Jeg tror det er 3. tand der driller men jeg ved det ikke... Alt er godt når jeg giver hende AL min opmærksomhed, men hun kan stadig blive ked og ligne en der har ondt... Hun vil ikke rigtigt sove, men når hun endelig er faldet i søvn sover hun ok...

Og så sad jeg lige og tænkte at det (lige for tiden) er den værste følelse i verden. Følelsen, når jeg ikke ved hvad der er galt med min baby og jeg derfor ikke kan hjælpe hende. NØJ hvor gør det ondt i hjertet! Hun kigger op på mig med sine smukke blå øjne og siger "da da da da da. MOWAAAA" med mundvigene hængende på gulvet og tårer stille trillende ned over kinderne

jeg vil ikke sige hun er utrøstelig, men det er tydeligt at det der trykker ikke går over, hun får bare ro og tryghed når hun får lov at være hos mig hele tiden...

men SUK altså...

Hvad synes du er den værste følelse i verden? Jeg hader OG elsker SAVN. Ligeså ondt det gør at savne ligeså godt er det at genforenes efter savn! Men hvis man IKKE genforenes er det en ubarmhjertig følelse som jeg hader...

hvad siger du?

Knus Caroline

Afgjort:

Magtesløshed over for verdens ondskab. (At læse om folks (især børns) skæbner - især ifbm. 3. verdens lande. )

Tanken om, at ikke alle børn har en mor/familie, der bekymrer sig og elsker ligesom du og jeg .

Anmeld

27. oktober 2010

B&J

Caroline86 skriver:

helt enig.. det er virkelig nogle stygge ting du nævner der!!!

Heldigvis kan jeg ikke huske mere end én seriøs konflikt med min mor, men det er også rigeligt!

løgn er bare slet ikke en ting jeg tolererer

Heldig vis har mig og min mor kun haft nogle stykker før hen men ikke nu holder sku alt for meget af hende og jeg ville slet ikke være uvenner med hende for hun forguder vores søn og han elsker hende af det han kan vise med af hoppe og grine hihihihi og lige nogle enkelte kys hihihhihi

Anmeld

27. oktober 2010

Faith

Noget af det værste jeg ved er misundelse.... At misunde nogen noget som de har, men som man ikke selv kan få. Her tænker jeg på drømmebarnet. Efter vores 4. mislykkede forsøg var jeg så fyldt op af bitterhed, sorg og misundelse. Tror faktisk jeg blev et ret modbydeligt menneske at være sammen med. Men det gjorde SÅ ondt indeni at jeg ikke selv kunne styre mine følelser. Jeg følte næsten HAD mod nybagte forældre, og var dælme så flov over det.

Anmeld

27. oktober 2010

Svei

Caroline86 skriver:

Hej tøser.

men SUK altså...

hvad siger du?

Knus Caroline

Magtesløshed....hader når jeg intet kan gøre for at ændre min eller mine børns situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.