Hej tøser.
Sidder her i min sofa. helt sunket sammen og har ENDELIG fået Laura til at sove... Hun er så ked for tiden! Hun vil hele tiden være hos mig og det virker som om hun har ondt! Jeg tror det er 3. tand der driller men jeg ved det ikke... Alt er godt når jeg giver hende AL min opmærksomhed, men hun kan stadig blive ked og ligne en der har ondt... Hun vil ikke rigtigt sove, men når hun endelig er faldet i søvn sover hun ok...
Og så sad jeg lige og tænkte at det (lige for tiden) er den værste følelse i verden. Følelsen, når jeg ikke ved hvad der er galt med min baby og jeg derfor ikke kan hjælpe hende. NØJ hvor gør det ondt i hjertet! Hun kigger op på mig med sine smukke blå øjne og siger "da da da da da. MOWAAAA" med mundvigene hængende på gulvet og tårer stille trillende ned over kinderne
jeg vil ikke sige hun er utrøstelig, men det er tydeligt at det der trykker ikke går over, hun får bare ro og tryghed når hun får lov at være hos mig hele tiden...
men SUK altså...
Så fik jeg lige det ud og så tilbage til mit spørgsmål..
Hvad synes du er den værste følelse i verden? Jeg hader OG elsker SAVN. Ligeså ondt det gør at savne ligeså godt er det at genforenes efter savn! Men hvis man IKKE genforenes er det en ubarmhjertig følelse som jeg hader...
hvad siger du?
Knus Caroline
Anmeld