hvad er det værste i verden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariaogmarcus skriver:

det væreste tror jeg er:  tiden

man kan ikke gøre fejl om, man kan ikke be den om at vente, man kan ikke skrue den tilbage, man kan nogen gange bare se den render nogen gange for langsomt andre gange for hurtigt. Man lever u nuet og tænker måske tilbage eller frem, man kan i tiden også glemme at fortælle dem man elsker at man elsker...

hmmm waouw tror lige jeg skal tjekke om jeg har fået feber også

Maria

time...you're so right!

yesterday is history tomorrow is a mystory. Today is a gift, that's why it's called "the present"!

Live life like everyday is your last. Die knowing you might regret something you did but never regret something you didn't do!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Alberts/

Caroline86 skriver:

nårh

amen det er virkelig frygteligt, han er 7 uger., og føler jeg kun lige har fået ham,  og så skulle ned og handle en regnvejrs dag hvor det virkelig ikke er fair at have ham med, puha, selvom det kun tager ½ time til 3 kvarter så er det virkelig frygteligt, og ender somregl med kun at få halvdelen af madvarene købt

Anmeld

27. oktober 2010

3xM

Caroline86 skriver:

time...you're so right!

yesterday is history tomorrow is a mystory. Today is a gift, that's why it's called "the present"!

Live life like everyday is your last. Die knowing you might regret something you did but never regret something you didn't do!

Anmeld

27. oktober 2010

3xM

Caroline86 skriver:

time...you're so right!

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Alberts/ skriver:

amen det er virkelig frygteligt, han er 7 uger., og føler jeg kun lige har fået ham,  og så skulle ned og handle en regnvejrs dag hvor det virkelig ikke er fair at have ham med, puha, selvom det kun tager ½ time til 3 kvarter så er det virkelig frygteligt, og ender somregl med kun at få halvdelen af madvarene købt

jeg kan godt huske det! Jeg blev fuldstændig overstimuleret første gang jeg var ALENE nede og købe ind.. haha! Ville bare hjem til min lille mus!!! Men nyd at du uden problemer kan tage afsted nu

Anmeld

27. oktober 2010

Alberts/

Caroline86 skriver:

jeg kan godt huske det! Jeg blev fuldstændig overstimuleret første gang jeg var ALENE nede og købe ind.. haha! Ville bare hjem til min lille mus!!! Men nyd at du uden problemer kan tage afsted nu

kan kun handle selv når min mor har tid til at passe ham(: er nemlig alene med ham(:

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Alberts/ skriver:

kan kun handle selv når min mor har tid til at passe ham(: er nemlig alene med ham(:

ja, det kan jeg godt se... jeg var alt for dårlig til at tage afsted fra Laura, selvom jeg havde muligheden for det Jeg har selvfølgelig stadig mulighed for at gå, men hun har bare så meget seperationsangst nu at jeg dårligt nænner det

knus

Anmeld

27. oktober 2010

Alberts/

Caroline86 skriver:

ja, det kan jeg godt se... jeg var alt for dårlig til at tage afsted fra Laura, selvom jeg havde muligheden for det Jeg har selvfølgelig stadig mulighed for at gå, men hun har bare så meget seperationsangst nu at jeg dårligt nænner det

knus

det næsten også kun derfor jeg tager lidt afsted uden bettemanden, altså for hans skyld, men det er jo i bund og grund nok også godt nok for mig, men det sørme hårdt hihi

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Alberts/ skriver:

det næsten også kun derfor jeg tager lidt afsted uden bettemanden, altså for hans skyld, men det er jo i bund og grund nok også godt nok for mig, men det sørme hårdt hihi

det er SÅ hårdt! Jeg frygter virkelig også den dag (der kommer meget snart) hvor jeg skal gå fra Laura i vuggestuen og hun skal være der HELT alene... snøft

Vi mødre er vist umulige på det punkt.. haha!!!! Men vi elsker jo de små pus og føler stadig de er en del af os ligesom da de lå i mavsen.. så kan man jo ikke bare gå fra dem!? hihi

Anmeld

27. oktober 2010

Diana...

Den værste følelse for mig er præcis det samme at man ikke ved hvad der galt med ens vidunder og intet kan gøre andet end og prøve at trøste. 

Også at ens barn ikke gider en, jeg måtte igår for første gang sætte mig ned og tude for det er bare så hård at mærke at hverdag bliver far bedre og bedre og mor være og være. Vi prøver selvfølgelig at lave noget jeg også kan være med til men det er bare ikke særlig meget + jeg ikke må bære på ham osv så det jo klart han trækker sig hen mod sin far ham kan bære ham og leget alle mulige drenge lege som mor ikke kan så far er bare bedst og sjovest og mor er bare kedelig og syg og hende gider man bare ikke. Han skreg så meget igår fordi han skulle være sammen med kedelige mor så seje far kunne lave mad. jeg måtte ned på det hårde dumme gulv og sidde/ligge og lege før han faldt til ro som så har resulteret i at jeg INTET kan idag fordi jeg har så ond nede i bækkenet  Jeg HADER ikke at kunne være der 100% for Lucas som jeg altid har kunne og jeg HADER at jeg kan se han trækker sig længere og længere væk fra mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.