inden sengetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Milka

Metchen skriver:

Hmmm, min første reaktion ved tanken om at skulle stå med to børn er utterlig skræk...det kan man da ikke, kan man? Men det kan du, og derfor er du overseje Camilla i min bog.

jo, det kan man godt, og det ville du også kunne, søde metchen, for når man bliver mor bliver der nemlig åbnet for en hemmelig kasse fyldt med uanede resourcer, og så kan man ALT! og det ik løgn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Ida.

Milka skriver:

de sover da ikke på samme værelse, gør de? putter i så én hver?

Så er der før-putningen-billeder fra idag af mine unger

På de billeder, hvor Pelle og jeg ligger ned på sækkestolen legede Annika, at vi var giftige, så hun skulle have gummihandsker på, og vi skulle dækkes helt til med stofbleer og så kunne vi ingenting høre sagde hun - og vi måtte heller ikke snakke fattede aldrig, hvad det gik ud på, men det var dejligt afslappende

Lina byggede med klodser, mens Pelle og jeg skiftedes til at være giftige - og hun fik som billedet vidner om også sagt "hallO" i en telefon

Til sidst skulle Lina selvfølgelig også være giftig - hun var bare ikke så god til det - hun blev ved med grinende at hive stofbleen væk og sige "BØØØH"

(som du kan se har Lina også det vildeste bonghår - det er komplet umuligt at styre, og forsøger man at sætte spænder eller lign. i siger hun meget højt og bestemt NEEEEJ og skubber én væk )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2010

Milka

idamaria83 skriver:

Så er der før-putningen-billeder fra idag af mine unger

På de billeder, hvor Pelle og jeg ligger ned på sækkestolen legede Annika, at vi var giftige, så hun skulle have gummihandsker på, og vi skulle dækkes helt til med stofbleer og så kunne vi ingenting høre sagde hun - og vi måtte heller ikke snakke fattede aldrig, hvad det gik ud på, men det var dejligt afslappende

Lina byggede med klodser, mens Pelle og jeg skiftedes til at være giftige - og hun fik som billedet vidner om også sagt "hallO" i en telefon

Til sidst skulle Lina selvfølgelig også være giftig - hun var bare ikke så god til det - hun blev ved med grinende at hive stofbleen væk og sige "BØØØH"

(som du kan se har Lina også det vildeste bonghår - det er komplet umuligt at styre, og forsøger man at sætte spænder eller lign. i siger hun meget højt og bestemt NEEEEJ og skubber én væk )

haha den giftige familie

det ser bare megahyggeligt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.