inden sengetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

JustAnotherName

Her er også lige lidt billeder af mine to tosse-bøtter, idag inden sengetid....

Og så var der kommet billeder henne i institutionen idag.
De blev taget på selveste Bianca's 3-års fødselsdags dag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Milka skriver:

hvad tid kommer lille blå kanin i seng? nu spørger jeg alle

Den lille blå kanin kommer i seng mellem 18.15-20.00,alt efter hvor træt han er og om det er weekendSådan i gennemsnit 19.15 vil jeg sige

Anmeld

27. oktober 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

Her er også lige lidt billeder af mine to tosse-bøtter, idag inden sengetid....

Og så var der kommet billeder henne i institutionen idag.
De blev taget på selveste Bianca's 3-års fødselsdags dag 

hehe, sikke koncentreret celina ser ud, hvad er det de ser? (går ud fra de ser fjernsyn?)

fine portrætter!! deres hår sidder jo helt perfekt, var du der selv til lige at rette på det? mine pigers hår er totalt ustyrligt, jeg må hverken putte spænder eller elastikker i det og efter en dag i vuggestue er det ren kaos. deres hår ville aldrig se så fint ud på billeder medmindre jeg liiige kom og ordnede det først

Anmeld

27. oktober 2010

Milka

idamaria83 skriver:

Jo skal se om jeg kan huske det

De kommer i seng kl. 19-19.30 begge to..

de sover da ikke på samme værelse, gør de? putter i så én hver?

Anmeld

27. oktober 2010

Milka

Tulipan skriver:

Hvor er de dejlige og bare så smukke

Elsker også selv den tid på dagen, altid et godt grin eller 2

tak

Anmeld

27. oktober 2010

Ida.

Milka skriver:

de sover da ikke på samme værelse, gør de? putter i så én hver?

Nej - de sover på hver deres værelse. Er vi begge hjemme putter vi en hver, hvis vi er alene med dem, så putter vi Lina først mens Annika tuller rundt de 2 minutter det tager

Anmeld

27. oktober 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

hehe, sikke koncentreret celina ser ud, hvad er det de ser? (går ud fra de ser fjernsyn?)

fine portrætter!! deres hår sidder jo helt perfekt, var du der selv til lige at rette på det? mine pigers hår er totalt ustyrligt, jeg må hverken putte spænder eller elastikker i det og efter en dag i vuggestue er det ren kaos. deres hår ville aldrig se så fint ud på billeder medmindre jeg liiige kom og ordnede det først

De sad og så "lille nørd" 

Håret er tilfældigt heldigt. For på et par af billederne havde Celina stritte-javertere, da hun lige kørte hånden op over hovedet...hehe. Sådan er dét jo med børn.
Dog syntes jeg stakkels Celina ser liiiidt bøvet ud med sit hjemmeklippede pandehår  ...men det vokser jo heldigvis ud igen. Da hun lige var blevet klippet, var det så skævt, at det blev MEGA KORT fordi vi rettede til og rettede til, indtil det til sidst var blevet tåbeligt kort, haha.

Men håret er også vokset meget de seneste måneder. Så det skal nok være klip hos frisøren næste gang, tror jeg

Anmeld

27. oktober 2010

ooo

Ih, hvor er det nogle dejlige bøtter du har Camilla!

Og når du nu har to, synes jeg egentlig godt at du kunne dele lidt ud til en der ikke har nogen, som mig f.eks.

Anmeld

27. oktober 2010

Milka

Metchen skriver:

Ih, hvor er det nogle dejlige bøtter du har Camilla!

Og når du nu har to, synes jeg egentlig godt at du kunne dele lidt ud til en der ikke har nogen, som mig f.eks.

hehe, på en rigtig god dag ville du kunne få dem begge

Anmeld

27. oktober 2010

ooo

Milka skriver:

hehe, på en rigtig god dag ville du kunne få dem begge

Hmmm, min første reaktion ved tanken om at skulle stå med to børn er utterlig skræk...det kan man da ikke, kan man? Men det kan du, og derfor er du overseje Camilla i min bog.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.