inden sengetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Milka

Pernilleh skriver:

Skøøøøønne,dejlige pigerOg ja,her slutter ulvetimen(gudskelov!)også efter aftensmaden

jeg har en veninde der vil rykke aftensmaden til kl. 16 for at komme ulvetimen til livs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Milka

michella80 skriver:

Jeg eeeeelsker billeder af dine bøtter!!!! De er bare SKØNNE!!!!

TAK

hvad tid bliver supercarla lagt om aftenen?

Anmeld

26. oktober 2010

Milka

Pernilleh skriver:

Skøøøøønne,dejlige pigerOg ja,her slutter ulvetimen(gudskelov!)også efter aftensmaden

hvad tid kommer lille blå kanin i seng? nu spørger jeg alle

Anmeld

26. oktober 2010

Barbamama

Milka skriver:

TAK

hvad tid bliver supercarla lagt om aftenen?

Mellem 19 og 19.30. Så er hun træt den lille dame

Anmeld

26. oktober 2010

lion

Milka skriver:

er glad for jeg kun har ét barn der skal smøres

her kommer tøserne i seng kl. 19, nogengange tidligere

Ja det er et stort arbejde.

Hvis hun er træt kommer hun i seng før 20, men for det meste bliver det kl. 20 vi lægger hende i sin seng og går ind i stuen og for det meste sover hun efter max 10 min.

Min nevø på 2½ kommer i seng kl. 20.30 eller senere, for ellers vågner han kl. 5 om morgen og min svoger vil jo helst ikk stå op 1 time før han skal og min søster, ja hun sover nogen gange længere end børnene også selvom hun er alene hjemme med dem

Anmeld

26. oktober 2010

Milka

idamaria83 skriver:

Jeg ELSKER også bare stunden efter aftensmaden - det er nemlig lige præcis dér ungerne leger allerbedst! Vi har f.eks. haft Lina kravlende rundt og lege kat med miau-lyde og det hele, fordi Annika jo var moren og bestemte, at Lina skulle være katten og for en gangs skyld gjorde Lina, som Annika forlangte...sådanne stunder er på priceless!!

Og de der piger Camilla - de bliver simpelthen bare skønnere og skønnere (og langhårede!!)...dejlige billeder! TAK for kigget!

jamen velbekomme kan du ikke lave lidt billeder af dine tøser efter aftensmad / før putning i morgen, lyder bare så hyggeligt!

og hvad tid kommer de i seng?

Anmeld

26. oktober 2010

sarahb

ihh hvor er de bare fantastiske, og det ser bare så hyggeligt ud når de leger og hygger med hinanden...

Anmeld

26. oktober 2010

Ida.

Milka skriver:

jamen velbekomme kan du ikke lave lidt billeder af dine tøser efter aftensmad / før putning i morgen, lyder bare så hyggeligt!

og hvad tid kommer de i seng?

Jo skal se om jeg kan huske det

De kommer i seng kl. 19-19.30 begge to..

Anmeld

26. oktober 2010

JustAnotherName

Hvor er dine tøser bare dejlige 

Anmeld

26. oktober 2010

Vingummien

Hvor er de dejlige og bare så smukke

Elsker også selv den tid på dagen, altid et godt grin eller 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.