Lykken er.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Faith

Synes det er de små ting i livet der virkelig tæller! Jo man kunne da godt ønske sig at vinde en million i lotto, men ville man blive lykkeligere af det?

Synes alle de ting i nævner lyder som indbegrebet af lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Lykken for mig er en størrelse som ik kan forklares, men hænger nøje sammen med den dybeste taknemmelighed, for de ting jeg er bleven givet her i livet.

At man kan se hvad man har, inden man mister det.

Anmeld

26. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
smillaluna skriver:

Når Jesper står og bader en af drengene og man hører ham sige "Er du fars smukke dejlige dreng?" Så smelter mit hjerte

Hvad er lykken for jer?

Der smeltede mit også Sikke en dejlig far!!!

Jamen, lykken for mig er (f.eks.) lørdag aften når Jonte skal puttes efter en herlig dag med babysvømning og gåtur, og der står lækker mad på komfuret, en flaske rødvin der trækker, mens vi alle 3 ligger og hygger os i dobbeltsengen indtil Bassimutten sover

Anmeld

26. oktober 2010

Jibbe

Lykken er at se Lars og Frej sammen. Han fjoller så meget med Frej at han klukker af grin. Og natten til fredag da Lars kom hjem blev han ved med at lige skulle hive dynen af Frej for at se hvor meget han var vokset på 3 uger. De to nyder det sammen. Det er lykken for mig :-)

Anmeld

26. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Dejlig positiv tråd søde Mia!

Lykke for mig er mange ting. Men det går lige i hjertet når min store pige på snart 6 år, kigger mig i øjnene og siger "Mor, ved du hvad? Jeg elsker dig bare helt op til skyerne"

Lykken er også når den mindste kigger på mig, smiler og kommer med en veltilpas pludrelyd, der fortæller mig, at hun har det rigtig godt!

Anmeld

26. oktober 2010

Miamaja

TbCp skriver:

Århhhh

Ja, det var simpelthen saa sodt og sjovt! Der stod ogsaa en bedsteforaldre som ikke kunne lade vaere med at traekke paa smilebaandet

Anmeld

27. oktober 2010

annec

lykken for mig er, at når jeg virkelig bare ved at min kæreste elsker mig højt, og tanken om at det snart lykkes for os at få et vidunderligt barn sammen.

Anmeld

27. oktober 2010

wamse

Lykken er for mig når jeg helt uden grund får en stor kram af mine børn, intet i hele verden slår den følelse <3
Eller når jeg går i seng om aftenen og min datter åbner hendes øjne, og når hun ser mig smiler hun og tager hendes lille hånd ind i min, så tager hun en dyb indånding og sover videre.
Eller når min teenagesøn pludselig kommer hen og holder om mig og fortæller at han elsker mig højt <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.