Lykken er.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
27 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Faith

Når Jesper står og bader en af drengene og man hører ham sige "Er du fars smukke dejlige dreng?" Så smelter mit hjerte

Hvad er lykken for jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

K.Rehder

Vi venter en lille datter til marts, og lykken er når Martin kigger mig dybt i øjnene og siger :" Hvor vil jeg ønske at vores datter ligner sin mor, for så er hun den smukkeste pige på jorden"....Bliver helt blød i knæerne 

Må nok indrømme at alle kærlighedsfølelserne er helt overvældende når man er venter på at blive forældre!

Har en gang hørt et ordsprog der lyder:

"Man er først rigtig lykkelig, når man ikke ved hvorfor".

Anmeld

26. oktober 2010

Vidunderligeunger

lige nu at kigge til højre, der sidder (min) Jesper og leger med alberte, så hun skriger af grin  

Anmeld

26. oktober 2010

Svei

smillaluna skriver:

Når Jesper står og bader en af drengene og man hører ham sige "Er du fars smukke dejlige dreng?" Så smelter mit hjerte

Hvad er lykken for jer?

Lige nu er lykken at jeg er så hamrende forelsket som jeg aldrig har været før....den følelse jeg har ved at være ham nær.... jeg har aldrig oplevet det på den her måde før, tænk jeg skulle være så gammel.. men det er lykken lige nu...

Anmeld

26. oktober 2010

Faith

KRehder skriver:

Vi venter en lille datter til marts, og lykken er når Martin kigger mig dybt i øjnene og siger :" Hvor vil jeg ønske at vores datter ligner sin mor, for så er hun den smukkeste pige på jorden"....Bliver helt blød i knæerne 

Må nok indrømme at alle kærlighedsfølelserne er helt overvældende når man er venter på at blive forældre!

Har en gang hørt et ordsprog der lyder:

"Man er først rigtig lykkelig, når man ikke ved hvorfor".

Åh what a guy. Det ville dælme osse få mit hjerte til at smelte!

Anmeld

26. oktober 2010

Faith

Jbk skriver:

Lige nu er lykken at jeg er så hamrende forelsket som jeg aldrig har været før....den følelse jeg har ved at være ham nær.... jeg har aldrig oplevet det på den her måde før, tænk jeg skulle være så gammel.. men det er lykken lige nu...

Det lyder da osse intet mindre end fantastisk!!

Anmeld

26. oktober 2010

Svei

smillaluna skriver:

Det lyder da osse intet mindre end fantastisk!!

Det er det virkelig også...så skønt....

Anmeld

26. oktober 2010

Faith

BlyViol skriver:

lige nu at kigge til højre, der sidder (min) Jesper og leger med alberte, så hun skriger af grin  

Skøøøøønt! Glæder mig så meget til at vores kan grine med lyd.

Anmeld

26. oktober 2010

morethanperfect

Lykken for mig er , at have en dejlig kæreste , og snart et barn med ham <3

Anmeld

26. oktober 2010

Faith

morethanperfect skriver:

Lykken for mig er , at have en dejlig kæreste , og snart et barn med ham <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.