Lykken er.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

NinaNymannMadsen

lykken er når jeg kommer hjem efter skole og asta maria (min datter på 16 mdr) løber hen til mig og vil op og gi mig et kram, når hun vel og mærket er der hjemme, ellers er lykken når kenneth gir mig et kram og et kys og spørg skat hvordan har din dag så været idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

DM88

Lykken er at blive gravid med den mand man elsker over alt i hele verden!!

Anmeld

26. oktober 2010

A&F

Lykken for mig er, at vide, at jeg er elsket og kan elske, & at have en mand, som ønsker at jeg skal være mor til vores kommende børn

Anmeld

26. oktober 2010

FruEllingsen

Lykken er når man ser på Michael og bare inders inde ved at det skal være os to!!! (også selvom det hele er lidt træls i øjeblikket)

og så er lykken er at komme ind til Marcus om morgenen...

Han ser nemlig sådan her ud når han ser sin moar om morgenen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2010

otlitrom

Lykken er lige nu at være gravid! Og lykken er bestemt også, når kæresten ser på mig og siger "Du skal være mor, og jeg skal være far" og lægger hånden på maven, selvom den lille ikke er større end en ært! Han kysser den troligt godnat hver aften.. så ja.. Det er lykken for mig lige nu!

Anmeld

26. oktober 2010

Miamaja

Lykken er blandt andet at guldklumpen ALTID skal vide nodagtig hvor mor og far er dognets 24 timer og skal helst kunne se os.

I weekenden da vi hentede graeskar og jeg stod 10 skridt fra ham blandt en masse born og foraeldre, og han lige pludselig ikke kunne se hvor jeg var, stilte han sig op, og udbrod ' HELP, HELP. Wheres my mommy'  Ja, saa smeeeelter jeg helt

Anmeld

26. oktober 2010

Lone Jakobsen

super skøn tråd

idag er lykken at Rasmus næsten ikke kan vente med at komme ud af bilen fordi hans far står i køkken vinduet. da han kommer ud vinker han alt hvad han kan mens han næsten råber "hej hej hej hej hej"

Anmeld

26. oktober 2010

TbCp

Miamaja skriver:

Lykken er blandt andet at guldklumpen ALTID skal vide nodagtig hvor mor og far er dognets 24 timer og skal helst kunne se os.

I weekenden da vi hentede graeskar og jeg stod 10 skridt fra ham blandt en masse born og foraeldre, og han lige pludselig ikke kunne se hvor jeg var, stilte han sig op, og udbrod ' HELP, HELP. Wheres my mommy'  Ja, saa smeeeelter jeg helt

Århhhh

Anmeld

26. oktober 2010

TbCp

Lykken er Livas nye kys.... hun tager fat i begge mine øre, hiver mit hoved hen til sig og planter et kæmpe smækkys på min mund

Anmeld

26. oktober 2010

B&J

Lykken for mig er min dejlige familie.. min kæreste når han fortæller hvor højt han elsker mig eller bare giver mig en krammer og helt klart lykken er når vores dreng smiler eller griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.