Barnedåb....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Maja88

henh01 skriver:

Kvickly skulle have 300 kr for en til 10 personer. Så det var noget billigere..

ja det må da siges at være noget billigere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Pige2009

henh01 skriver:

Hejsa.

Kan man serverer smørebrød til en barnedåb efterfulgt af lækre kager, kaffe og slik?

Selvfølgelig kan man da det Man kan servere ALT til en barnedåb - det er kun fantasien der sætter grænser. Personligt synes jeg mange barnedåber er alt for overskruede - så småt men godt siger jeg

Anmeld

26. oktober 2010

saxa

henh01 skriver:

Min mor arbejder på en produktionsskole, hvor der er en stor kursussal med gamle bjælker i loftet mv - og med udsigt over så flot natur. Denne kan vi låne gratis.. Vup vup oprydning og borddækning kan man så betale skolen for - kan ikke huske hvad det koster, men det er ikke ret meget. Øl og vand (ikke vin for det drikker man ikke til smørebrød i min verden) bliver købt i Tyskland. Min fasters nabo er konditor og kan lave en kage til rimelige penge, laver så selv nogle enkle chokolade muffins til børnene, mig selv og andre der ikke er til det fine søde lagkageværk hertil kaffe, bailey og slik.

Lyder det ikke rimelig fornuftigt? Jeg regner med at jeg kan få det hele for omkring 4000 kr.

Det lyder da bare super.. Sådan en barnedåbs fest kan i sagtens holde!!  Det lyder da bare rigtig godt.. Nej vin drikker man ikke til smørrebrød (fik vi heller ikke - men det hører sig heller ikke til brunch)

Anmeld

26. oktober 2010

maimik

henh01 skriver:

Hejsa.

Kan man serverer smørebrød til en barnedåb efterfulgt af lækre kager, kaffe og slik?

faldt lige over din tråd.  og rigtig mange tak for den super gode ide til barnedåb. .. den vil jeg netop bruge til vores barnedåb. endnu en gang tark for en super ide'

Anmeld

26. oktober 2010

mor til lille emma

hej

Ja jeg håber da man kan servere pålæg m.m. For vi skal holde dåb her om 3 uger og bestiller gennem jysk diner.. Sådan noget pålægsbord Derudover vil vi lave lasagne og frikadeller og så er der også tarteletter.. Dette efterfølges af kaffe og kage og is kan de ikke li det må de sulte

Synes sagtens man kan servere det. Vi bliver ca. 40 og det koster os 3200 med maden. Det synes jeg er billigt.

god fest 

Anmeld

26. oktober 2010

Sasja77

Seføli kan man det!!

Anmeld

26. oktober 2010

henh01

Jeg tror simpelthen også at det bare bliver så fint

Nogen der har et bud på hvor mange sodavand og øl  man beregner pr person?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.