Barnedåb....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

henh01

MoarJ skriver:

Jeg har ikke nogen selv - men har lige googlet et... 

nej hvor er den fin.. Men er det til at spise?? Tænker bare det må da blive noget værre smat at skære den ud og så får man flere forskellige slagt pålægger på et stykke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

henh01

Lone H. skriver:

Det er en Pålægsmand og de er super gode

Er madderne skåret ud så? og hvor bestiller man sådan en henne?

Anmeld

26. oktober 2010

Mira0911

henh01 skriver:

nej hvor er den fin.. Men er det til at spise?? Tænker bare det må da blive noget værre smat at skære den ud og så får man flere forskellige slagt pålægger på et stykke??

Synes slet ikke det er besværligt at skære ud... Man vælger jo hvad man gerne vil have... 

tilbehør såsom Italiensk salat osv osv er med ved siden af... Så helt smattet bliver det ikke... 

Anmeld

26. oktober 2010

LRJ

henh01 skriver:

Er madderne skåret ud så? og hvor bestiller man sådan en henne?

Du skærer dem selv ud  

Bilka, føtex, Kvickly, brugsen, superbest osv.. nede i delikessen

Anmeld

26. oktober 2010

henh01

Lone H. skriver:

Du skærer dem selv ud  

Bilka, føtex, Kvickly, brugsen, superbest osv.. nede i delikessen

Ved du hvor mange personer der er i i sådan en? Man kunne jo have alm smørebrød ved siden af - når man bliver 50

Anmeld

26. oktober 2010

saxa

henh01 skriver:

Blev det dyrt at lave brunch? Vi bliver 50 mennesker, smørebrød kan vi få for 2000 kr hvis ikke billigere fordi min moster - som ikke skal med pga uvenskab i familien - har en smørebrødsbutik som jeg ville bestille det fra. Vil gerne gøre det så billigt som overhovedet muligt, men ikke kun med kage da min kærestes familie har en times kørsel hertil og ikke skal køre så langt hjem på sultne maver

Altså vi holdte det i festlokaler med personale og kok.. Vi var 54 personer og fik Brunch med det hele, fri drikkelse(juice, sodavand, øl, kaffe, the osv.) og sluttede af med kaffe og kage.. Det gav vi omkring 4-5000 for. Så vidt jeg husker..

Men det kan jo ikke helt sammenlignes med selv at lave det..

Anmeld

26. oktober 2010

henh01

saxi skriver:

Altså vi holdte det i festlokaler med personale og kok.. Vi var 54 personer og fik Brunch med det hele, fri drikkelse(juice, sodavand, øl, kaffe, the osv.) og sluttede af med kaffe og kage.. Det gav vi omkring 4-5000 for. Så vidt jeg husker..

Men det kan jo ikke helt sammenlignes med selv at lave det..

Det lyder billigt.. Jeg vil helst være fri for at lave det selv, men vil gerne have det meget billigt. (Meget svær kombination, i know)

Anmeld

26. oktober 2010

LRJ

henh01 skriver:

Ved du hvor mange personer der er i i sådan en? Man kunne jo have alm smørebrød ved siden af - når man bliver 50

min Mor bestilte 3 til min søsters konfirmation og der var vi 60 mennesker men der havde hun os salat og sådan ved siden af , så hvis du har noget andet os så det fint

Anmeld

26. oktober 2010

saxa

henh01 skriver:

Det lyder billigt.. Jeg vil helst være fri for at lave det selv, men vil gerne have det meget billigt. (Meget svær kombination, i know)

Forstår godt du helst vil være fri for selv at lave det.. Man slapper ikke ordenligt af så.. Jamen det var også billigt.. Var også meget overrasket over vi ikke kom af med mere.. Det var jo også med borddækning mm..

Anmeld

26. oktober 2010

henh01

Lone H. skriver:

min Mor bestilte 3 til min søsters konfirmation og der var vi 60 mennesker men der havde hun os salat og sådan ved siden af , så hvis du har noget andet os så det fint

Har lige snakket med det lokale supermarked (superbest) Pållægskagemænd koster:

9 personer - 400 kr

6 pesoner - 300

og til børn (10 stk) - 285

Det er egentlig ok priser, men jeg tror jeg vælger kun at købe en til børnene og så bestiller jeg resten gennem min moster - så kan man få lige så mange fiskefilet madder man ønsker.. muhahahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.