Barnedåb....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

henh01

saxi skriver:

Forstår godt du helst vil være fri for selv at lave det.. Man slapper ikke ordenligt af så.. Jamen det var også billigt.. Var også meget overrasket over vi ikke kom af med mere.. Det var jo også med borddækning mm..

Min mor arbejder på en produktionsskole, hvor der er en stor kursussal med gamle bjælker i loftet mv - og med udsigt over så flot natur. Denne kan vi låne gratis.. Vup vup oprydning og borddækning kan man så betale skolen for - kan ikke huske hvad det koster, men det er ikke ret meget. Øl og vand (ikke vin for det drikker man ikke til smørebrød i min verden) bliver købt i Tyskland. Min fasters nabo er konditor og kan lave en kage til rimelige penge, laver så selv nogle enkle chokolade muffins til børnene, mig selv og andre der ikke er til det fine søde lagkageværk hertil kaffe, bailey og slik.

Lyder det ikke rimelig fornuftigt? Jeg regner med at jeg kan få det hele for omkring 4000 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Maja88

henh01 skriver:

Er madderne skåret ud så? og hvor bestiller man sådan en henne?

mener der er til 12-15 i en pålægskagemand og de koster ca 450kr.

Anmeld

26. oktober 2010

henh01

Maja88 skriver:

mener der er til 12-15 i en pålægskagemand og de koster ca 450kr.

Hvor er den fra? I superbest her koster den 400 kr for 9 pers.. Det andet er jo væsentlig billigere..

Anmeld

26. oktober 2010

Maja88

henh01 skriver:

Hvor er den fra? I superbest her koster den 400 kr for 9 pers.. Det andet er jo væsentlig billigere..

skulle sige fra manden som er slagtermester i Kvickly og har en delikatesse under sig at så tager de røven på dig med den pris.

Hvor bor du henne af???

Anmeld

26. oktober 2010

henh01

Maja88 skriver:

skulle sige fra manden som er slagtermester i Kvickly og har en delikatesse under sig at så tager de røven på dig med den pris.

Hvor bor du henne af???

Jeg bor i Køge. Hvilken Kvickly arbejder din mand i?

Anmeld

26. oktober 2010

Minipigen

når vi en gang ska holde barnedåb, så har vi bare tænkt os at lave nogle sandwich med noget forskelligt pålæg, og så have øl og sodavand og kaffe og te og kage og sådan noget til senere på dagen...

Anmeld

26. oktober 2010

Maja88

henh01 skriver:

Jeg bor i Køge. Hvilken Kvickly arbejder din mand i?

hehe han arbejder i vest/norjylland.. hehehe....

men er der ikke en kvickly eller superbrugs i nærheden af dig som har en delikatesse

Anmeld

26. oktober 2010

henh01

Maja88 skriver:

men er der ikke en kvickly eller superbrugs i nærheden af dig som har en delikatesse

Køges havde ingen, men prøver nu vordingborg..

Anmeld

26. oktober 2010

henh01

Maja88 skriver:

Kvickly skulle have 300 kr for en til 10 personer. Så det var noget billigere..

Anmeld

26. oktober 2010

Maja88

henh01 skriver:

Køges havde ingen, men prøver nu vordingborg..

glæder mig til en update.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.