40 fulde uger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Pige2009

Maggieh skriver:

Ville vel egentlig bare sige at jeg har termin idag.. og ingen baby endnu jeg vidste bare at jeg kom til at gå over, har det bare som om at når det ikke skete før eller på dagen så kommer jeg til at gå fleeere dage over .. og har også hørt at når man først er blevet stoppet engang (veer) så er det rigtig tit at de bliver nødt til at sætte gang i fødseln igen dvs. 2 uger endnu ej hvor jeg bare ikke gider at vente på vores guldklump mere !!

Vestøv ønskes

( btw. en af mine veninder spurgte mig hvad jeg skulle lave idag. Det eneste svar jeg kunne komme i tanke om var ''vente på at dagen er slut så jeg kan sove og der derved er en dag mindre ventetid'' er virkelig svært at fylde ventetiden ud efterhånden .. )

bare lige en ''lidt'' sur debat fra mig og ja har næsten ikke lov til at brokke mig da jeg endnu ikke er gået over termin men iiiih altså..

Tålmodighed er en dyd - jeg fødte først 42+1 Håber snart guldklumpen kommer ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Magsen

Baagøe skriver:

Tålmodighed er en dyd - jeg fødte først 42+1 Håber snart guldklumpen kommer ud...

og det er noget jeg virkelig mangler hehe jeg bliver sindsyg hvis jeg skal vente så længe

Anmeld

27. oktober 2010

Pige2009

Maggieh skriver:

og det er noget jeg virkelig mangler hehe jeg bliver sindsyg hvis jeg skal vente så længe

Manglende tålmodighed hos højgravide er vist ikke usædvanligt

Anmeld

27. oktober 2010

Lolli

Øv for dig. Håber så meget det snart går igang.

Fødte i 40+6. Syntes dog de sidste to uger op til termin var værst - da jeg først nåede termin gav jeg vist bare op. Tænkte at der da aldrig kom nogen baby ud!

Anmeld

27. oktober 2010

Magsen

Baagøe skriver:

Manglende tålmodighed hos højgravide er vist ikke usædvanligt

haha ej det tror jeg vidst heller ikke :b

Anmeld

27. oktober 2010

Magsen

Lolli skriver:

Øv for dig. Håber så meget det snart går igang.

Fødte i 40+6. Syntes dog de sidste to uger op til termin var værst - da jeg først nåede termin gav jeg vist bare op. Tænkte at der da aldrig kom nogen baby ud!

også mig !!

jeg har været sindsyg utålmodig siden uge 36 da jeg ikke skulle regne med at gå længere end det.. og her sidder jeg uge 40+2 stadig med en kæmpe mavse og ingen baby

er seriøst også begyndt at tænke at vi aldrig får vores lille guldklump ud ):

Anmeld

27. oktober 2010

Trolde_mor

Maggieh skriver:

Neej det er de ihvertfald ikke !!

ja, dagene snegler virkelig afsted :/ .. og det gør det KUN værre at aaaaaalle ringer skriver og spørger om hvornår babyen kommer osv.. altså det ved jeg sku da ikke.. iiiih.

- ja jeg burde virkelig også finde mig et eller andet at lave som jeg gider.. er blevet træt af det der med at være sammen med folk (for det orker jeg simpelthen ikke mere) gå ture og alt det der hehe..

1000 tak for det søde

Ja man tænker virkelig bare til sidst: "det er sødt af jer at vise interesse, men tror I ikke jeg vil fortælle jer når den lille er kommet - så please lad nu vær' med at spørge hele tiden...!"

Her skrev jeg simpelthen på facebook at nu kom jeg først på nettet efter jeg havde født og mobilen ville blive slukket..

Man er jo selv utålmodig og har ikke behov for at vågne op til en masse sms'er med: "Har du født? Er den lille kommet? Føder du ikke snart?"

Men ja, find noget hyggeligt søde - så sidder man ikke bare og tænker sker der mon noget senere? I aften? I nat? Imorgen? Hva' nu hvis...

Så lidt smukke

Anmeld

27. oktober 2010

Magsen

Trolde_mor skriver:

Ja man tænker virkelig bare til sidst: "det er sødt af jer at vise interesse, men tror I ikke jeg vil fortælle jer når den lille er kommet - så please lad nu vær' med at spørge hele tiden...!"

Her skrev jeg simpelthen på facebook at nu kom jeg først på nettet efter jeg havde født og mobilen ville blive slukket..

Man er jo selv utålmodig og har ikke behov for at vågne op til en masse sms'er med: "Har du født? Er den lille kommet? Føder du ikke snart?"

Men ja, find noget hyggeligt søde - så sidder man ikke bare og tænker sker der mon noget senere? I aften? I nat? Imorgen? Hva' nu hvis...

Så lidt smukke

Ja lige precis hehe..

jeg ville ønske jeg kunne lade være med at være på men der hele tiden et eller andet jeg lige skal se eller et eller andet men jeg er så begyndt på bare at lade vær med at svare når folk skriver, lidt ondt måske men jaa heh ..

og seriøst den jeg hader mest er: hvornår kommer baby?? 'ja det ved jeg sku da ikke' !! ih den er irreterende ! selvom folk jo mener det godt

Hmm, nej og det tænker jeg virkelig hele tiden, og bliver bare skuffet når jeg vågner om morgenen og stadig ikke kan mærke noget :s hehe

Anmeld

27. oktober 2010

Trolde_mor

Maggieh skriver:

Ja lige precis hehe..

jeg ville ønske jeg kunne lade være med at være på men der hele tiden et eller andet jeg lige skal se eller et eller andet men jeg er så begyndt på bare at lade vær med at svare når folk skriver, lidt ondt måske men jaa heh ..

og seriøst den jeg hader mest er: hvornår kommer baby?? 'ja det ved jeg sku da ikke' !! ih den er irreterende ! selvom folk jo mener det godt

Hmm, nej og det tænker jeg virkelig hele tiden, og bliver bare skuffet når jeg vågner om morgenen og stadig ikke kan mærke noget :s hehe

Syntes jeg ikke... gjorde det samme inden jeg sagde "cut Elly" og droppede nettet helt. Men hehe nåede jeg jo så også kun at gøre en dag og så kom han

Man magter det jo bare ikke til sidst og man bliver jo også i enormt dårligt humør af hele tiden at blive spurgt

Uh ja, så har man bare lyst til at sige - hvis jeg vidste det, tror du så jeg ville fortælle det?

Og ja, de mener det godt, men hvis de nu bare ville være søde og lade være.......

Anmeld

27. oktober 2010

Magsen

Trolde_mor skriver:

Syntes jeg ikke... gjorde det samme inden jeg sagde "cut Elly" og droppede nettet helt. Men hehe nåede jeg jo så også kun at gøre en dag og så kom han

Man magter det jo bare ikke til sidst og man bliver jo også i enormt dårligt humør af hele tiden at blive spurgt

Uh ja, så har man bare lyst til at sige - hvis jeg vidste det, tror du så jeg ville fortælle det?

Og ja, de mener det godt, men hvis de nu bare ville være søde og lade være.......

hmmn, så det er måske DET jeg skal gøre for at få hende ud hihih

Preecis !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.