Ville vel egentlig bare sige at jeg har termin idag.. og ingen baby endnu
jeg vidste bare at jeg kom til at gå over, har det bare som om at når det ikke skete før eller på dagen så kommer jeg til at gå fleeere dage over .. og har også hørt at når man først er blevet stoppet engang (veer) så er det rigtig tit at de bliver nødt til at sætte gang i fødseln igen dvs. 2 uger endnu
ej hvor jeg bare ikke gider at vente på vores guldklump mere !!
Vestøv ønskes 
( btw. en af mine veninder spurgte mig hvad jeg skulle lave idag. Det eneste svar jeg kunne komme i tanke om var ''vente på at dagen er slut så jeg kan sove og der derved er en dag mindre ventetid'' er virkelig svært at fylde ventetiden ud efterhånden .. )
bare lige en ''lidt'' sur debat fra mig og ja har næsten ikke lov til at brokke mig da jeg endnu ikke er gået over termin men iiiih altså..
Åh ha, forstår dig godt med det er svært med at få tiden til at gå. Men kommer lige med nogle idèer til hvad du kan lave. Har du købt alt ind til bebs. Vasket alt tøjet. Være sammen med en veninde. Forkæl dig selv. Derudover kan du jo gøre ting som sætter fødslen igang: støvsuge, gøre hovedrengøring, drikke noget light sodavand, få massage på ryggen, gå en lang tur og så den frække have sex, thi hi.
Håber det kan få tiden til at gå med de idèer jeg skrev.
Og så puster jeg lige noget vestøv hen til dig 
Btw så gik min fødslen igang af sig selv 2 gange...Så ja det kan lade sig gøre
Anmeld