40 fulde uger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.071 visninger
37 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Magsen

Ville vel egentlig bare sige at jeg har termin idag.. og ingen baby endnu jeg vidste bare at jeg kom til at gå over, har det bare som om at når det ikke skete før eller på dagen så kommer jeg til at gå fleeere dage over .. og har også hørt at når man først er blevet stoppet engang (veer) så er det rigtig tit at de bliver nødt til at sætte gang i fødseln igen dvs. 2 uger endnu ej hvor jeg bare ikke gider at vente på vores guldklump mere !!

Vestøv ønskes

( btw. en af mine veninder spurgte mig hvad jeg skulle lave idag. Det eneste svar jeg kunne komme i tanke om var ''vente på at dagen er slut så jeg kan sove og der derved er en dag mindre ventetid'' er virkelig svært at fylde ventetiden ud efterhånden .. )

bare lige en ''lidt'' sur debat fra mig og ja har næsten ikke lov til at brokke mig da jeg endnu ikke er gået over termin men iiiih altså..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

silden85

Stor veestorm til dig

Anmeld

25. oktober 2010

silden85

Stor veestorm til dig

Anmeld

26. oktober 2010

Magsen

silden85 skriver:

Stor veestorm til dig

taaaaaaaaaark

Anmeld

26. oktober 2010

CA

Kan jeg godt forstå! Vestøv herfra

Anmeld

26. oktober 2010

Marco2

Min fødsel blev stoppet i uge 34-35, men jeg gik selv igang i 40+4. Det er gennemsnitstiden for en førstegangsfødende, så det kan godt lade sig gøre .

Håber snart der sker noget for Jer.

vh Ag

Anmeld

26. oktober 2010

missie20

Ville vel egentlig bare sige at jeg har termin idag.. og ingen baby endnu jeg vidste bare at jeg kom til at gå over, har det bare som om at når det ikke skete før eller på dagen så kommer jeg til at gå fleeere dage over .. og har også hørt at når man først er blevet stoppet engang (veer) så er det rigtig tit at de bliver nødt til at sætte gang i fødseln igen dvs. 2 uger endnu ej hvor jeg bare ikke gider at vente på vores guldklump mere !!

Vestøv ønskes

( btw. en af mine veninder spurgte mig hvad jeg skulle lave idag. Det eneste svar jeg kunne komme i tanke om var ''vente på at dagen er slut så jeg kan sove og der derved er en dag mindre ventetid'' er virkelig svært at fylde ventetiden ud efterhånden .. )

bare lige en ''lidt'' sur debat fra mig og ja har næsten ikke lov til at brokke mig da jeg endnu ikke er gået over termin men iiiih altså..

Åh ha, forstår dig godt med det er svært med at få tiden til at gå. Men kommer lige med nogle idèer til hvad du kan lave. Har du købt alt ind til bebs. Vasket alt tøjet. Være sammen med en veninde. Forkæl dig selv. Derudover kan du jo gøre ting som sætter fødslen igang: støvsuge, gøre hovedrengøring, drikke noget light sodavand, få massage på ryggen, gå en lang tur og så den frække have sex, thi hi.

Håber det kan få tiden til at gå med de idèer jeg skrev.

Og så puster jeg lige noget vestøv hen til dig

Btw så gik min fødslen igang af sig selv 2 gange...Så ja det kan lade sig gøre

Anmeld

26. oktober 2010

Mor-til-asta-09

MASSER AF VESTØV TIL DIG.

Anmeld

26. oktober 2010

Magsen

Marco2 skriver:

Min fødsel blev stoppet i uge 34-35, men jeg gik selv igang i 40+4. Det er gennemsnitstiden for en førstegangsfødende, så det kan godt lade sig gøre .

Håber snart der sker noget for Jer.

vh Ag

det lyder godt !

ja håber jeg virkelig også <3

Anmeld

26. oktober 2010

Magsen

missie20 skriver:

Åh ha, forstår dig godt med det er svært med at få tiden til at gå. Men kommer lige med nogle idèer til hvad du kan lave. Har du købt alt ind til bebs. Vasket alt tøjet. Være sammen med en veninde. Forkæl dig selv. Derudover kan du jo gøre ting som sætter fødslen igang: støvsuge, gøre hovedrengøring, drikke noget light sodavand, få massage på ryggen, gå en lang tur og så den frække have sex, thi hi.

Håber det kan få tiden til at gå med de idèer jeg skrev.

Og så puster jeg lige noget vestøv hen til dig

Btw så gik min fødslen igang af sig selv 2 gange...Så ja det kan lade sig gøre

jaa, har virkelig lavet alting ..

men nu kan jeg ikke engang gå (eller noget andet) pga mega voldsomme kramper i låret, ouch ..

men du skal have tak for idéerne alligevel og tak for vestøv !!

uuh det lyder godt, men gik du så ikke også meget over??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.