40 fulde uger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Magsen

.. og tak for vestøv i to ..

btw, så skal jeg til jm nu og håber hun vil prøve at give mig hindeløsning ( hvis det sådan man kalder det? ) og så jeg bare for at det virker !!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

missie20

Maggieh skriver:

jaa, har virkelig lavet alting ..

men nu kan jeg ikke engang gå (eller noget andet) pga mega voldsomme kramper i låret, ouch ..

men du skal have tak for idéerne alligevel og tak for vestøv !!

uuh det lyder godt, men gik du så ikke også meget over??

He he var så lidt med vestøvet. Hmmm ja så ved jeg ikke hvad du kan finde på...andet end og slappe af og lade op til fødslen. Og bagefter kommer du også til at have massere og se til jo. Nej gikslet ikke over tid, tvært i mod. Gik første gang i fødsel i uge 32 og anden gang i uge 34. Men håber snart din bebs kommer ud til dig. Er sådan en stor og fantastisk oplevelse. Glæd dig og nyd du kan slappe af nu. For at du går i fødsel snart.

Anmeld

26. oktober 2010

Trolde_mor

Aww smukke.. det er bare ikke sjovt at nå terminsdagen og den lille endnu ikke har meldt sin ankomst, eller bare givet tegn til at nu er det snart.

Gik jo selv en uge over tid - fødte 41+0, og damn den uge var laaaang...

Vi prøvede ALT, men først da vi droppede internet og mobiler skete der noget, ja, faktisk allerede samme nat...

Så ved godt man ikke kan lade være med at tænke på det og har lyst til at afprøve diverse ve-cocktails og kager, men det virker det med bare at slappe af og acceptere at den lille kommer når den kommer.

Her begyndte jeg at male et lille billede til børneværelset  hver dag.. det gav en del ro i kroppen at være i gang med noget, og så havde jeg noget at stå op til.. Var rigtig dejligt.. + at lillemandens værelse blev lidt mere børnepræget

Sender dig alt min overskydende ve-støv

Anmeld

26. oktober 2010

Magsen

missie20 skriver:

He he var så lidt med vestøvet. Hmmm ja så ved jeg ikke hvad du kan finde på...andet end og slappe af og lade op til fødslen. Og bagefter kommer du også til at have massere og se til jo. Nej gikslet ikke over tid, tvært i mod. Gik første gang i fødsel i uge 32 og anden gang i uge 34. Men håber snart din bebs kommer ud til dig. Er sådan en stor og fantastisk oplevelse. Glæd dig og nyd du kan slappe af nu. For at du går i fødsel snart.

nååårh okej .. heh

ja men jeg glæææder mig jo ligefrem til at have masser at lave tro mig det er så nemt at sige at man bare skal nyde tiden men det kan jeg ikke mere, det simpelthen umuligt, når man ikke kan sove, sidde gå eller noget som helst ..

så håååååber bare den gider ud snart

Anmeld

27. oktober 2010

Magsen

Marco2 skriver:

Min fødsel blev stoppet i uge 34-35, men jeg gik selv igang i 40+4. Det er gennemsnitstiden for en førstegangsfødende, så det kan godt lade sig gøre .

Håber snart der sker noget for Jer.

vh Ag

er 40+4 seriøst gennemsnitstiden for en førstegangsfødende?? hvis det er rigtigt i mit tilfælde så er der kun 2 dage tilbage hmm ..

Anmeld

27. oktober 2010

sandratobias

En masse vestøv til dig...  

Anmeld

27. oktober 2010

Magsen

Trolde_mor skriver:

Aww smukke.. det er bare ikke sjovt at nå terminsdagen og den lille endnu ikke har meldt sin ankomst, eller bare givet tegn til at nu er det snart.

Gik jo selv en uge over tid - fødte 41+0, og damn den uge var laaaang...

Vi prøvede ALT, men først da vi droppede internet og mobiler skete der noget, ja, faktisk allerede samme nat...

Så ved godt man ikke kan lade være med at tænke på det og har lyst til at afprøve diverse ve-cocktails og kager, men det virker det med bare at slappe af og acceptere at den lille kommer når den kommer.

Her begyndte jeg at male et lille billede til børneværelset  hver dag.. det gav en del ro i kroppen at være i gang med noget, og så havde jeg noget at stå op til.. Var rigtig dejligt.. + at lillemandens værelse blev lidt mere børnepræget

Sender dig alt min overskydende ve-støv

Neej det er de ihvertfald ikke !!

ja, dagene snegler virkelig afsted :/ .. og det gør det KUN værre at aaaaaalle ringer skriver og spørger om hvornår babyen kommer osv.. altså det ved jeg sku da ikke.. iiiih.

- ja jeg burde virkelig også finde mig et eller andet at lave som jeg gider.. er blevet træt af det der med at være sammen med folk (for det orker jeg simpelthen ikke mere) gå ture og alt det der hehe..

1000 tak for det søde

Anmeld

27. oktober 2010

Magsen

sandratobias skriver:

En masse vestøv til dig...  

taak, det har jeg stærkt brug for !!

Anmeld

27. oktober 2010

Marco2

Maggieh skriver:

er 40+4 seriøst gennemsnitstiden for en førstegangsfødende?? hvis det er rigtigt i mit tilfælde så er der kun 2 dage tilbage hmm ..

Ja, som det ser ud lige i øjeblikket er det 40+4 der er gennemsnitstiden for en førstegangsfødende og den gennemsnitslige baby vejer 3600 gr og er 52 cm lang. Det er sådan statistikkerne siger. Har ikke undersøgt om der for nylig er kommet nye statistikker, men sidste jeg så dem var det de gennemsnitslige tal.

Krydser fingre for du snart står med din baby i armene og du får en dejlig fødselsoplevelse.

AG

Anmeld

27. oktober 2010

Magsen

Marco2 skriver:

Ja, som det ser ud lige i øjeblikket er det 40+4 der er gennemsnitstiden for en førstegangsfødende og den gennemsnitslige baby vejer 3600 gr og er 52 cm lang. Det er sådan statistikkerne siger. Har ikke undersøgt om der for nylig er kommet nye statistikker, men sidste jeg så dem var det de gennemsnitslige tal.

Krydser fingre for du snart står med din baby i armene og du får en dejlig fødselsoplevelse.

AG

når okej, det var jeg ikke lige klar over ..

mange tak for det og det håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.