Oh no.. What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Var til fest i lørdags, hvor jeg kom i snak med en rigtig sød fyr! Det endte så med at vi stod kyssede og jeg tog med ham hjem!

Så her idag finder jeg ud af at han rent faktisk har en kæreste, som han har været sammen med i over  2 år!  Og han bliver ved med at skrive til mig, om at han er forelsket i mig osv.

Hvad gør jeg?

Sådan en fyr ville jeg bare skrotte på stedet.
Når han kan gøre sådan med dig og tilhøre en anden, så vil han også kunne gøre sådan med andre, hvis han får dig.
Så ud til højre...du vil aldrig kunne stole på ham.
Og man kan ikke nå at blive SÅ forelsket på kun en aften..tror mere han er af den type, der kan lide at have flere høner i hønsegården.
Så glem ham, trist men vær ærlig over for dig selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Pige2009

Maja84 skriver:

Puha ja jeg tror så slet ikke jeg var interesseret overhovedet længere, selv efter han ahvde slået op med kæresten, for han ville jo slet ikke være til at stole på

Nej, men alle kan ændre sig, og jeg mener at enhver bør have en chance til

Anmeld

26. oktober 2010

JustAnotherName

Hvis du ønsker at være sammen med ham, så mener jeg at I bygger det hele op på et meget vaklende og forkert grundlag - en dårlig start så at sige - når han allerede er i et andet forhold inden/imens .....Ikke nok med at han er sin kæreste utro (jeg kan SLET ikke acceptere sådan noget), men derudover har han så også undladt at fortælle dig det, inden I var sammen...

Ingen af Jer 2 "kvinder i hans liv", havde et valg, da I ikke kender/kendte til hinanden. Du troede vel at han var fri på markedet, og hans kæreste regner vel med, at hun kan stole på ham.

JEG ville holde mig langt fra sådan en fyr fremover. Det er for useriøst og pisse-dårlig opførsel. STAKKELS den pige, som tror at hun kan stole på ham, og at hendes kærlighed er gengældt. Jeg er SÅ meget modstander af utroskab!!

Nu kender du jo sandheden. Så NU har du et valg, om du kan acceptere det eller ej?! .....Jeg ville personligt ikke under nogle omstændigheder acceptere det!

Anmeld

26. oktober 2010

Isabella_mor

Sofia skriver:

Jeg må indrømme, jeg synes det lyder meget mærkeligt at han siger han er forelsket i dig, når I kun har mødt hinanden én aften?? Jeg læser det som om, du ikke billiger at han var sammen med dig når han havde en kæreste.. Så synes du skal skrive til ham du ikke er interesseret (hvis det er tilfældet). Hvis du siger det lidt kort og kontant, mon så ikke han stopper med at kontakte dig! 

just what i should till to say ^_^

Anmeld

26. oktober 2010

..

Hvis du er vild med ham og han dropper kæresten, så kan I da godt hygge jer sammen og se hvor det bærer hen

Har selv været utro 1 gang - kun en gang så det er jo ikke sikkert at han er det igen

Anmeld

26. oktober 2010

Amso

DK skriver:

Du skriver: HALLO STODDER!!!! Du har en kæreste! Jeg er ikke interesseret! Jeg håber din kæreste finder ud af det her, for hun har klart fortjent en der er meget bedre end dig! FØJ

Enig...!!

Og tænkt nu hvis du engang fik ham, kunne du så stole på ham, når du vidste han havde været utro mod en anden..! Tror det næppe.. MEGET dårlig start på et forhold.. Det bunder aldrig ud i noget godt, ikk andet end at du bliver R*V såret..

Anmeld

26. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jbk skriver:

Hvad har du selv lyst til?

Jeg vil rigtig gerne være sammen med ham, men jeg ved jo ikke om han så også vil være mig utro..

Anmeld

26. oktober 2010

Kløver

Baagøe skriver:

Nej, men alle kan ændre sig, og jeg mener at enhver bør have en chance til

dete r jo så op til hver enkelt person, personligt, ville jeg nok have et kæmpe tillidsproblem, som ville være en meget meget stor hindring

Anmeld

26. oktober 2010

Pige2009

Maja84 skriver:

dete r jo så op til hver enkelt person, personligt, ville jeg nok have et kæmpe tillidsproblem, som ville være en meget meget stor hindring

Enig - jeg taler for mig selv, da jeg selv har været utro, og aldrig ville gøre det igen.

Anmeld

26. oktober 2010

B&J

hvad vil du gøre hvis han bare skriver de søde ting til dig bare for at få sex igen han har jo kæreste og han ville været gået fra hende vis de ikke havde noget sammen mere... sorry jeg tror bare han er ude på en ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.