Oh no.. What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.873 visninger
30 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Anonym trådstarter

Var til fest i lørdags, hvor jeg kom i snak med en rigtig sød fyr! Det endte så med at vi stod kyssede og jeg tog med ham hjem!

Så her idag finder jeg ud af at han rent faktisk har en kæreste, som han har været sammen med i over  2 år!  Og han bliver ved med at skrive til mig, om at han er forelsket i mig osv.

Hvad gør jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Pige2009

Var til fest i lørdags, hvor jeg kom i snak med en rigtig sød fyr! Det endte så med at vi stod kyssede og jeg tog med ham hjem!

Så her idag finder jeg ud af at han rent faktisk har en kæreste, som han har været sammen med i over  2 år!  Og han bliver ved med at skrive til mig, om at han er forelsket i mig osv.

Hvad gør jeg?

Sig til ham, at der vel er en grund til, at han er sammen med sin kæreste, og han skal stoppe med at kontakte dig, ind til han ikke længere er optaget

Mænd i forhold fører intet godt med sig, og det kan jeg om nogen tale med om...

Anmeld

25. oktober 2010

DK

Du skriver: HALLO STODDER!!!! Du har en kæreste! Jeg er ikke interesseret! Jeg håber din kæreste finder ud af det her, for hun har klart fortjent en der er meget bedre end dig! FØJ

Anmeld

25. oktober 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Hvad gør jeg?

Øv!
Jeg ville holde mig væk!

For nu har han så været sin kæreste utro - så det kan han også være med den næste... og næste... og næste... og...

Og så ville jeg desuden ikke selv bryde mig om at være "den anden". Det går imod mine principper at indlede et forhold med en, der ikke er ledig.
Men at du var sammen med ham, uden at vide, at han havde en kæreste, kan du ikke gøre noget ved. Hvor skulle du dog vide det fra? 

Anmeld

25. oktober 2010

Sofia

Jeg må indrømme, jeg synes det lyder meget mærkeligt at han siger han er forelsket i dig, når I kun har mødt hinanden én aften?? Jeg læser det som om, du ikke billiger at han var sammen med dig når han havde en kæreste.. Så synes du skal skrive til ham du ikke er interesseret (hvis det er tilfældet). Hvis du siger det lidt kort og kontant, mon så ikke han stopper med at kontakte dig! 

Anmeld

25. oktober 2010

CamillaValby

DK skriver:

Du skriver: HALLO STODDER!!!! Du har en kæreste! Jeg er ikke interesseret! Jeg håber din kæreste finder ud af det her, for hun har klart fortjent en der er meget bedre end dig! FØJ

Anmeld

25. oktober 2010

Mumto3

Jeg ville se at få benene på nakken i en h..... fart!!!

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Præcis -og tilføj så lige at han skal slette dit nummer!

Ærligt talt, dame - han er sgu da en kæmpe nar!

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

DK skriver:

Det kan ikke siges bedre

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Skrotter ham fuldstændig og lader ham rode i hans liv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.