Oh no.. What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Shibby

Man kan da sagtens forelske sig på en aften! Det kræver ikke mange sekunder før der kommer sommerfugle

Men..Ville skrotte ham..efter jeg havde ham på min fb og havde fundet frem til hans kæreste. På den måde kunen han miste det trygge og stabile+en forelskelse oven i hatten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Man kan da sagtens forelske sig på en aften! Det kræver ikke mange sekunder før der kommer sommerfugle

Men..Ville skrotte ham..efter jeg havde ham på min fb og havde fundet frem til hans kæreste. På den måde kunen han miste det trygge og stabile+en forelskelse oven i hatten

Præcis. Forelskelse kan komme på et øjeblik!

Jeg sidder og tuder, fordi han ikke har sagt noget om det, og så bare er sin kæreste utro!

Og han forstår ikke hvor jeg vil hen! Han siger at han og kæresten er ved at gå fra hinanden! Yeahr right!

Anmeld

25. oktober 2010

Anonym trådstarter

Og det skal lige tilføjes at ca. 5 minutter efter han have add'et mig, blev oplysningen om hans forhold ikke tilgængeligt for mig! Men jeg så det jo inden!

Anmeld

25. oktober 2010

Mi

Anonym skriver:

Var til fest i lørdags, hvor jeg kom i snak med en rigtig sød fyr! Det endte så med at vi stod kyssede og jeg tog med ham hjem!

Så her idag finder jeg ud af at han rent faktisk har en kæreste, som han har været sammen med i over  2 år!  Og han bliver ved med at skrive til mig, om at han er forelsket i mig osv.

Hvad gør jeg?

Når han har været og vil være sin kæreste utro med dig, så ville han også være dig utro med en anden.

Anmeld

26. oktober 2010

ønskebørn74

Shibby skriver:

Hehe, hævn er nu godt serveret kold... Så helt enig...

Anmeld

26. oktober 2010

Kløver

Baagøe skriver:

Sig til ham, at der vel er en grund til, at han er sammen med sin kæreste, og han skal stoppe med at kontakte dig, ind til han ikke længere er optaget

Mænd i forhold fører intet godt med sig, og det kan jeg om nogen tale med om...

Puha ja jeg tror så slet ikke jeg var interesseret overhovedet længere, selv efter han ahvde slået op med kæresten, for han ville jo slet ikke være til at stole på

Anmeld

26. oktober 2010

ønskebørn74

Anonym skriver:

Og det skal lige tilføjes at ca. 5 minutter efter han have add'et mig, blev oplysningen om hans forhold ikke tilgængeligt for mig! Men jeg så det jo inden!

Skriv: Fræk nat, men han har jo en dame i forvejen, så hav et godt liv med hende... Du vil ikke være den anden og udsættes for det samme senere... Mon ikke hans kæreste vil se den...??

Jeg er ked af du måtte trække sådan en nitte... Håber du trækker vinderen næste gang søde!!! Krammer

Anmeld

26. oktober 2010

<3

Siger "bye bye nar!"

Anmeld

26. oktober 2010

3xM

ville bestemt holde fingrende væk, jalouxi skal ikke være i starten af et forhold og ærligt vil du sidde som hans kæreste og sende ham til en fest en dag uden der gnaver en orm i dig om en smuke pige han lige kan kysse med ? det var jo nemlig sådan han mødte dig

Anmeld

26. oktober 2010

Svei

Anonym skriver:

Var til fest i lørdags, hvor jeg kom i snak med en rigtig sød fyr! Det endte så med at vi stod kyssede og jeg tog med ham hjem!

Så her idag finder jeg ud af at han rent faktisk har en kæreste, som han har været sammen med i over  2 år!  Og han bliver ved med at skrive til mig, om at han er forelsket i mig osv.

Hvad gør jeg?

Hvad har du selv lyst til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.