Ved I kønnet på jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Diana...

Ja vi ved kønnet. Det bliver en lille Pige. Vi vil gerne vide det da vi ikke kan se nogen grund til at vente. 

Vi synes det hele bliver meget mere virkeligt når man ligesom kan sætte h*n på og så det meget nemmer med indkøbt til den lille. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

CA

Diana... skriver:

Ja vi ved kønnet. Det bliver en lille Pige. Vi vil gerne vide det da vi ikke kan se nogen grund til at vente. 

Vi synes det hele bliver meget mere virkeligt når man ligesom kan sætte h*n på og så det meget nemmer med indkøbt til den lille. 

Helt enig! Men måske han har ret i, at det er god træning for mig

Anmeld

26. oktober 2010

anjada

Vi kender ikke kønnet, ville gerne have haft det af vide til MD scanningen, men bebs ville overhovedet ikke samarbejde hi hi.... Så der bliver gættet på livet løs her....Farmand og mormor tror at det bliver en pige, jeg har ikke selv en fornemmelse, men jeg er jo glad uanset hvad der kommer Men jeg var til min sidste lægeundersøgelse i går, og da mente lægen at ud fra baby's hjertelyd og min maveform, at det ville blive en pige, så jeg er jo ret spændt på at se om hun får ret

Anmeld

26. oktober 2010

<3

Jeg tror det er god træning og ikke mindst en del af det at være gravid. Når først barnet kommer ud så er der ikke længere kontrol med noget som helst. Og det er for resten af livet lidt på skrøm at man føler kontrol igen.

Så jo det er en fin måde at starte på.

Næste gang vil jeg også gerne ikke vide det, men tror at kæresten kommer til at bestemme denne gang om han vil vide det eller ej Det er vist bare fair.

Og med at købe, tja hvad med at købe det du kan lide og lade resten ligge

Anmeld

26. oktober 2010

<3

anjada skriver:

Vi kender ikke kønnet, ville gerne have haft det af vide til MD scanningen, men bebs ville overhovedet ikke samarbejde hi hi.... Så der bliver gættet på livet løs her....Farmand og mormor tror at det bliver en pige, jeg har ikke selv en fornemmelse, men jeg er jo glad uanset hvad der kommer Men jeg var til min sidste lægeundersøgelse i går, og da mente lægen at ud fra baby's hjertelyd og min maveform, at det ville blive en pige, så jeg er jo ret spændt på at se om hun får ret

Vidste det heller ikke og der blev min baby også skønnet til en pige pga. hurtig hjerterytme men det var altså en dreng

Anmeld

26. oktober 2010

Marco2

Ja vi ved vi skal ha' en lille pige … mere

Vi vidste det også første gang, men man siger jo at får man at vide at det er en pige er sansynligheden for at de har ret kun ca. 80%.

Og jeg var så overbevist om at vi skulle ha' en dreng. Jeg drømte det var en dreng og var idet hele taget sikker. Så havde kun købt lidt i neutrale farver. Men de havde ret. Ud kom den dejligste pige, så alle mine drømme, formodninger og tanker blev gjort til skamme. Ikke at vi helst ville ha' en dreng, men jeg var bare så overbevist om at det var det.

Jeg kunne heller ikke fordrage lyserødt, men tro mig det er blevet ændret  

AG

Anmeld

26. oktober 2010

MoarTil4

med vores 2 første vidste vi ingenting - det var ren overraskelse. (Begge piger )

med nr. 3 måtte vi vide det (pige igen)

og denne gang med nr. 4 har vi også valgt at vide kønnet (denne gang en dreng) så nu bliver der købt blåt.....

Jeg synes det er dejligt at vide kønnet - det er rart at kunne forberede sig lidt mht. farver.

Med de 2 første var det meget hvidt, brunt og neutrale farver, fordi vi jo ikke vidste kønnet. Det er lidt nemmere at gøre de gode billige køb, når man ved præcis hvad man har brug for ....synes jeg.

held og lykke

Anmeld

26. oktober 2010

DK

Ja vi kender kønnet! Det er en dreng. Vi er begge enige om at det kunne være sjovt og spændende at vente, men vi er også begge bare VILDT nysgerrige og planglægnings-freaks, så vi blev helt nødvendigvis nødt til at vide det!

Anmeld

26. oktober 2010

Nanastep

- jeg er slt for nysgerrig, og kunne ikke vente

vi skal have en lille dreng Emil <3

19+4 <3

Anmeld

26. oktober 2010

Tina2

Sofia skriver:

Jeg ved det ikke, af præcis samme årsag som dig! En læge i udlandet har dog udtalt under en scanning i uge 16: I see the sex! Derfor tror jeg det er en dreng, da det må være nemmere at spotte!

Det kan være ligeså tydeligt med piger  Vi var til scanning i uge 17 og hun kunne meget tydeligt se de to streger dernede, sagde der bestemt ikke var nogen tvivl, og sidder da også med min truntepige nu som er 7 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.