Ved I kønnet på jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
31 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

CA

Vi ved ikke kønnet på det barn vi venter. Min mand vil ikke vide det, og jeg er simpelthen så frygtelig nysgerrig, men respekterer hans valg og venter til h*n melder sin ankomst.

Men piger, ved I hvad køn jeres baby har? Hvorfor og hvorfor ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Sofia

Jeg ved det ikke, af præcis samme årsag som dig! En læge i udlandet har dog udtalt under en scanning i uge 16: I see the sex! Derfor tror jeg det er en dreng, da det må være nemmere at spotte!

Anmeld

25. oktober 2010

Malthes mor

Med begge vores børn har vi intet vidst. Men gættet helt vildt meget.

Med den første fik vi ikke kønnet at vide, da min kæreste ikke ønskede det og jeg er total dårlig til hemmeligheder, så for at jeg ikke skulle få talt over mig vidste vi ingen ting. Men lige til det sidste troede vi, at det var en lille prinsesse, men det blev en prins

Anden gang var vi begge enige om at vi ingen ting skulle vide. Denne gang var det ikke noget jeg havde brug for at vide, men glædede mig til at den lille kom til verdenen. Og det skiftede hele tiden, hvad vi troede kom ud.

Og da jeg så sad til fødselsforberedelse, som anden gangs fødende, sad jeg blandt 10 første gangsfødende, som alle vidste hvad de fik.

Men da den lille så kom til verdenen, var det endnu en lille prins

Og skulle vi ha en til, så vil jeg heller ikke vide kønnet der.

Anmeld

25. oktober 2010

StineW

Hejsa.

Da vi skulle have Emma vidste vi ikke hvad det blev. Dog beskrev jeg et par måneder før fødslen både køn og udseende for min mand. Og jeg fik ret. Ret underligt.

Denne gang ved vi det heller ikke, og vi vil heller ikke vide det.

Vi synes begge at det skal vente til den store dag. Der er efterånden så få overraskelser tilbage i verden, så hvorfor ikke vente med at få svaret...

Stine.

Anmeld

25. oktober 2010

SoffiLine

Jeg kender ikke kønnet endnu, men får det af vide på torsdag hvis h*n vil ligge ordentligt

Er simpelthen så nysgerrig at jeg blir nødt til at vide det. Kan ikke vente. + vil se om min fornemmelse er rigtig. Tror det blir en dreng.

Anmeld

25. oktober 2010

sandratobias

Vi ved ikk hva køn... Det ska være en overraskelse...

Sandra - Uge 22+1

Anmeld

25. oktober 2010

blomst84

Jeg ved jeg venter en pige til januar :-) og det er min nysgerrighed der sejrede, min kæreste var lige så nysgerrig så vi betalte os fra en kønsscanning i uge 16 :-) jeg tror gerne jeg vil vide det pga mit shoppe-gen og ja vil gerne have alt på plads inden baby kommer ;-)

Anmeld

25. oktober 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Med vores første barn, ville vi gerne vide kønnet men jordmoderen som scannede mig ville ikke sige hvad det blev. Jeg var sikker på at det blev en dreng og det blev det også.

Denne her gang vil vi også gerne vide kønnet inden fødsel, men babyen har begge gange ligget med krydsede ben og navlestrengen var i vejen. Så vi ved det heller ikke denne her gang. og jeg har heller ikke en ide om det.

Anmeld

25. oktober 2010

TTM

Første gang blev vi ikke spurgt om vi ville vide det, og jeg troede fuldt og fast på det blev en dreng.. men det var en meget livlig pige i min mave

Her 2. gang har jeg fra start af troet det blev en dreng, alt var nemlig anderledes end med min datter, og jeg havde ret der vidste MD nemlig en fin lille tap

Første gang var jeg ligeglad om det var en dreng eller pige, det var et barn

Her anden gang ville min kæreste gerne vide hvilket køn hans første ville blive, han er enormt dårlig til hemmeligheder som først kommer langt ude i fremtiden, og jeg gav mig da jeg var nysgerrig om jeg denne gang havde helt ret...

Jeg var glad for jeg intet vidste, men er også glad for jeg kan få købt barnevogn osv. i en pæn farve og ikke unisex...

Anmeld

26. oktober 2010

CA

Sofia skriver:

Jeg ved det ikke, af præcis samme årsag som dig! En læge i udlandet har dog udtalt under en scanning i uge 16: I see the sex! Derfor tror jeg det er en dreng, da det må være nemmere at spotte!

Faktisk lidt rart at vide at man ikke er den eneste i hele verden der ikke ved hvad man bærer rundt på

Jeg tror han har bestemt sig for at det skal være en måde for mig at blive bedre til at tage tingene som de kommer. Jeg planlægger altid ALT og vil så gerne have alting klar til babys ankomst, men det har jeg jo ikke rigtig mulighed for nu...

Forsøger at bygge rede i mange farver, der både kan passe til en dreng og en pige. Det er lidt svært... Kunne selvfølgelig vælge den hvide/beige løsning, men det er lige en tand for kedeligt til mig

Jeg har i 6 mdr. været overbevist om at det blev en dreng og alle har kommenteret min mave og sagt "du venter helt sikkert en dreng", men her de sidste 14 dage er jeg kommet meget i tvivl. Det kunne godt være en lille vildbasse af en pige der gemmer sig derinde ARGH! Jeg er nogle gange ved at sprænges af nysgerrighed

Hvad med Jer? Hvordan bygger I rede uden at vide kønnet?

KH Carina  (som alligevel er rigtig glad for at have en undskyldning for ikke at købe en eneste lyserød ting - det er bare ikke  lige min farve)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.