Graviditetstøj til store piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Kløver

StineW skriver:

Så har jeg googlet og fundet en butik i Tjørring ( måske for langt væk, dog i Jylland ) der har ventetøj i store størrelser, og lige nu har de endda 80 % udsalg...

tørring, uh tror dælme det ligger langt væk fra Fredericia. Men vil du dele adressen, så kan jeg bedre se hvor langt væk det ligger i forhold til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Kløver

Hende med maven :-) skriver:

ellers kan jeg anbefale leggins fra Byoung... de kan strække sig rigtig meget, og de bliver på maven :-)

tak for hjælpen, men leggins er ikke så svære at anskaffe, problevet er at det er almindelige bukser jeg er ude efter, da leggings/gamacher er for kolde at bruge i vinterhalvåret

Anmeld

26. oktober 2010

Maise

Hende med maven :-) skriver:

halløj.... måske kunne jeg være interesseret?

1: mamalicious festkjole i satin str. xl, man får gode kasser i den

2: sort kjole, kan også amme i den fra milker str. xl 50%uld og 50% viskose

3: mamalicious bluse i lavendel str. xl ( lidt misfarvning ved de to nederste knapper på mavén, ikke noget man lægger mærke til. Blusen er meget dejlig blød

4: Grå kjole magen til nr 2 kjole.

5: Mørkelilla ammebluse fra milker 50%uld og 50% viskose

6: Grå kjole med lilla kanter v. ærmer, halsudskæring og for neden på kjolen fra milker. 50%uld og 50% viskose. str xxl. ( bæltet om livet er min eget )

værgo ;-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2010

Kløver

piap skriver:

Hej

Jeg købte en del vente tøj i Bilka, det er billig og kan fåes i store str... synes H&M i Vejle har Meget store str.den brugte eg også meget.

har været i både Bilka og H&M, H&M havde lige præcis ikke store str nok, da stoffet ikke kan strække sig, og derfor synes jeg det klemmer nederst på maven, og i bilka synes jeg heller ikke de havde ret meget i deres mamma afdeling, og str var heller ikke der særlig store. Går man over i deres almindelige str i storpige afdelingen, svømmer jeg i tøjet, hvis der skal være plads til maven, så er jo lidt et problem for mig

Ellers tak for buddet

Anmeld

2. november 2010

StineW

Maja84 skriver:

tørring, uh tror dælme det ligger langt væk fra Fredericia. Men vil du dele adressen, så kan jeg bedre se hvor langt væk det ligger i forhold til mig

Undslyld det sene svar. Hjemmesiden hvor du også kan finde info om butikken hedder www.morsmave.dk

Jeg har selv lige bestilt noget hjem fra dem. Det var hurtig betjening og fine varer.

Anmeld

5. november 2010

Kløver

StineW skriver:

Undslyld det sene svar. Hjemmesiden hvor du også kan finde info om butikken hedder www.morsmave.dk

Jeg har selv lige bestilt noget hjem fra dem. Det var hurtig betjening og fine varer.

Tak for hjælpen, vil kigge på sidne, og se om jeg evt kan finde noget

Anmeld

6. november 2010

FrkT

Maja84 skriver:

Tak for hjælpen, vil kigge på sidne, og se om jeg evt kan finde noget

Det ligger ikke i Tjørring kan jeg se, men i Sunds, der bor mine forældre og jeg er opvokset der. Anede slet ikke de havde sådan en butik der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.