Graviditetstøj til store piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.701 visninger
26 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Kløver

Ja jeg tænkte om nogle ved hvor man kan købe graviditetstøj til større piger, har snart prøvet alt, og senest i h&m, endda i kbh, da jeg var på weekend tur derovre. jeg kunne godt være i deres største str, som er 48, men synes det strammede for meget om maven, længere nede, da deres stof jo ikke er elastisk, havde de bare haft i str 50 havde jeg kunne få et par nye bukser. men ak.

bluser er intet problem, men kan simpelthen ikke finde nogle bukser, og er mega frustrerende, nogle der kender til steder hvor man kan købe graviditetstøj i større str (str 46/48 og opefter) gerne i Kolding,Vejle området eller Odense (bor nemlig i Fredericia) ellers modtages ideer også gerne fra indre kbh, da jeg så må se om jeg evt kan tage en tur derover i løbet af nov elelr dec, er bare langt at rejse for et par bukser

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

StineW

Hejsa.

Jeg søgte engng for en anden herinde og fandt en del på nettet. Hvis du googler ventetøj og store størrleser kommer der en del.

Held og lykke.

Anmeld

25. oktober 2010

Maise

ER du interreseret i kjoler her til vinteren?? jeg har 3 i mærket milker, hvor de to af dem kan bruges som ammekjoler bagefter. De er super lækre og ikke meget brugt. De er meget udvidende og kan gå fra str. 46-50 sagde hun til mig i butikken, og den er god nok. trækker sig sammen ved vask.

jeg kan maile dig billeder, da baby.dks server ikke altid er så samarbejdsvillig, trods jeg har omformateert billederne

Anmeld

25. oktober 2010

Maise

ER du interreseret i kjoler her til vinteren?? jeg har 3 i mærket milker, hvor de to af dem kan bruges som ammekjoler bagefter. De er super lækre og ikke meget brugt. De er meget udvidende og kan gå fra str. 46-50 sagde hun til mig i butikken, og den er god nok. trækker sig sammen ved vask.

jeg kan maile dig billeder, da baby.dks server ikke altid er så samarbejdsvillig, trods jeg har omformateert billederne

Anmeld

25. oktober 2010

Maise

Anmeld

25. oktober 2010

Kløver

StineW skriver:

Hejsa.

Jeg søgte engng for en anden herinde og fandt en del på nettet. Hvis du googler ventetøj og store størrleser kommer der en del.

Held og lykke.

tak, har desværre prøvet uden at kunne finde noget, problemet er lidt, jeg leder efter fysiske butikker, da ejg synes str er for svære at finde ud af, når man køber online

Anmeld

25. oktober 2010

Kløver

Maise skriver:

hej maise. Tak for tilbuddet, men hvis jeg allerede nu skal op i str 48-50 går der jo ikke længe før ejg nok ikke kan passe dem mere, derudover søger jeg netop bukser da jeg ikke har de største problemer med at finde overdele, og synes kjoler til hverdagsbrug er alt for kolde, pga årstiden.

men ellers mange tak for buddet

Anmeld

26. oktober 2010

piap

Hej

Jeg købte en del vente tøj i Bilka, det er billig og kan fåes i store str... synes H&M i Vejle har Meget store str.den brugte eg også meget.

Anmeld

26. oktober 2010

Maise

Maja84 skriver:

hej maise. Tak for tilbuddet, men hvis jeg allerede nu skal op i str 48-50 går der jo ikke længe før ejg nok ikke kan passe dem mere, derudover søger jeg netop bukser da jeg ikke har de største problemer med at finde overdele, og synes kjoler til hverdagsbrug er alt for kolde, pga årstiden.

men ellers mange tak for buddet

helt ok, de er ellers til årstiden nemlig i lækkert uld. brugte dem selv sidste vinter da jeg var højgravid med leggins under og støvler til. Synes indimellem de faktisk var for varme. JA jeg brugte selv de største størrelser fra mamalicius da jeg var højgravid og de sad stramt på mig til sidst, puha. synes også det var et problem med bukser. har du kigget på nettet ??

Anmeld

26. oktober 2010

Valle81

Maise skriver:

Jeg vil rigtig gerne se dem:0)

Vil du sende billeder til Christinavalentin@hotmail.com

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.