Graviditetstøj til store piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Maise

Valle81 skriver:

Jeg vil rigtig gerne se dem:0)

Vil du sende billeder til Christinavalentin@hotmail.com

Christina

Super jeg sender dem til dig ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Valle81

Maise skriver:

Super jeg sender dem til dig ;-)

Fantastisk:0)

Anmeld

26. oktober 2010

StineW

Så har jeg googlet og fundet en butik i Tjørring ( måske for langt væk, dog i Jylland ) der har ventetøj i store størrelser, og lige nu har de endda 80 % udsalg...

Anmeld

26. oktober 2010

Maise

Valle81 skriver:

er lige ved at attache billederne, kan kun gøre det med et af gangen, meget skørt, men sender dem lige om lidt

Anmeld

26. oktober 2010

Maise

Valle81 skriver:

så skulle det være sendt til mig. skriv lige om du har modtaget dem ;-)

Anmeld

26. oktober 2010

mullesmith2

Jeg er selv en ret stor pige og kan ikke passe str 48 i graviditetsbukser, det kunne jeg lige de første 20 uger men nu har jeg gået i graviditetsleggins fra h&m og bilka lige siden og så bare en tunika som top. Det er lidt surt når man ikke kan passe et par almindelige bukser længere, men det er jo kun for nogle måneder.

Anmeld

26. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Maise skriver:

ER du interreseret i kjoler her til vinteren?? jeg har 3 i mærket milker, hvor de to af dem kan bruges som ammekjoler bagefter. De er super lækre og ikke meget brugt. De er meget udvidende og kan gå fra str. 46-50 sagde hun til mig i butikken, og den er god nok. trækker sig sammen ved vask.

jeg kan maile dig billeder, da baby.dks server ikke altid er så samarbejdsvillig, trods jeg har omformateert billederne

halløj.... måske kunne jeg være interesseret?

Anmeld

26. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

ellers kan jeg anbefale leggins fra Byoung... de kan strække sig rigtig meget, og de bliver på maven :-)

Anmeld

26. oktober 2010

Kløver

Maise skriver:

helt ok, de er ellers til årstiden nemlig i lækkert uld. brugte dem selv sidste vinter da jeg var højgravid med leggins under og støvler til. Synes indimellem de faktisk var for varme. JA jeg brugte selv de største størrelser fra mamalicius da jeg var højgravid og de sad stramt på mig til sidst, puha. synes også det var et problem med bukser. har du kigget på nettet ??

ja men tror at de så bliver for små til mig, og harkigget på nettet, synes jeg har kigget overalt. jeg har ikke ahft held med at finde noget på nettet, men er heller ikke glad for at købe tøjet gennem nettet, da dte jo er utrolig svært at bedømme str, og man kan ikke mærke hvad stof det er lavet i, om de kan strække, og hvor langt nede feks "maven" sidder i graviditetsbukserne, men håber stadig jeg får held til at finde en butik, hvor jeg kan købe bukser

Anmeld

26. oktober 2010

Kløver

mullesmith2 skriver:

Jeg er selv en ret stor pige og kan ikke passe str 48 i graviditetsbukser, det kunne jeg lige de første 20 uger men nu har jeg gået i graviditetsleggins fra h&m og bilka lige siden og så bare en tunika som top. Det er lidt surt når man ikke kan passe et par almindelige bukser længere, men det er jo kun for nogle måneder.

jo dte er jeg klar over, men er dælme også nogle kolde måneder, når jeg har ca 18 uger igen, og det er hen over vinteren, så er leggins bare ik særlig varme, derfor jeg søgte steder hvor jeg kunne finde bukser, så jeg ikke skal gå og fryse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.