42+0 og grædefærdig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

6800

sarahb skriver:

Du SKAL sættes igang...

Alle gravide bliver tilbudt at få fødslen sat i gang, når graviditeten har varet 42 fulde uger. Ca. 5% når til 42 uger i deres graviditet.

Årsagen til at vi tilbyder igangsættelse på dette tidspunkt er, at nogle børn begynder at få for lidt næring gennem moderkagen, når de ligger i livmoderen så længe. Det kan gøre barnet mere sårbart over for iltmangel under fødslen. Undersøgelser har vist, at vi ved at sætte fødslen i gang kan undgå enkelte kejsersnit, som vi ellers ville være nødt til at foretage, fordi barnet udvikler iltmangel under fødslen.

ved bare ikke hvad jeg skal gøre ud over det jeg har gjort...manden prøvede også hvad han kunne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

sarahb

6800 skriver:

ved bare ikke hvad jeg skal gøre ud over det jeg har gjort...manden prøvede også hvad han kunne...

Det er direkte farligt at gå over 42 uger. Du skal sættes igang.. Du skal ringe i morgen og sige det.. Det er typisk esbjerg sygehus.!!!

Anmeld

25. oktober 2010

6800

sarahb skriver:

Det er direkte farligt at gå over 42 uger. Du skal sættes igang.. Du skal ringe i morgen og sige det.. Det er typisk esbjerg sygehus.!!!

tror jeg prøver at ringe til min læge og høre om han kan gøre noget...

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

http://www.sydvestjysksygehus.dk/wm289733
se denne her. Har du fået en ny tid til i overmorgen hvor der så skal aftales om igangsættelse??

Anmeld

25. oktober 2010

6800

sarahb skriver:

http://www.sydvestjysksygehus.dk/wm289733
se denne her. Har du fået en ny tid til i overmorgen hvor der så skal aftales om igangsættelse??

Har fået en tid torsdag...

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

6800 skriver:

tror ikke rigtig man kan kræve det....desværre

Latterligt - håber snart du har guldklumpen ude

Anmeld

25. oktober 2010

6800

Baagøe skriver:

Latterligt - håber snart du har guldklumpen ude

Tark

Anmeld

25. oktober 2010

Omerovic

6800 skriver:

Har været til tjek på sygehuset i dag, da jeg er gået 14 dage over termin...men de ville ikke sætte mig igang...og det er på trods af jeg næsten ikke kan gå mere for bækkenløsning, vand og store smerter i hele kroppen....

Fik en vækstscanning og blev undersøgt...bette pigen blev vurderet til 4150...og jeg var kun 1 cm åben og stadig 1 cm blød livmoder hals....Troede virkelig jeg var mere åben, da jeg siden torsdag har gået med stort set regelmæssige små veer hver 10. minut...

Kan virkelig ikke mere nu... har det virkelig skidt både fysisk (smerterne) og psykisk (tuder konstant og har ondt af mis selv).

Har to veninder som har termin henholdsvis d. 27. og 30. oktober og de sidder allerede med deres guldklumper i hænderne...men jeg havde altså termin d. 11....synes ikke det er fair!!

Skal til undersøgelse igen torsdag, og så ville de MÅSKE sætte mig igang men nok først fredag...

Sorry for et tude indlæg

eeej hvor er det synd

Jeg skal os føde på Esbjerg sygehus.. jeg har på fornemmelsen at jeg os går ovre tid, meeeen hvis de ik sætter mig i gang efter 14 dage, får jeg et hysterisk anfald over dem hehe..

Jeg sender en masse masse masse ve støv til dig )

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

6800 skriver:

Tark

Velbekomme

Anmeld

25. oktober 2010

6800

Omerovic skriver:

eeej hvor er det synd

Jeg skal os føde på Esbjerg sygehus.. jeg har på fornemmelsen at jeg os går ovre tid, meeeen hvis de ik sætter mig i gang efter 14 dage, får jeg et hysterisk anfald over dem hehe..

Jeg sender en masse masse masse ve støv til dig )

Mange tak....håber ikke du kommer til at gå over tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.