42+0 og grædefærdig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.582 visninger
35 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

6800

Har været til tjek på sygehuset i dag, da jeg er gået 14 dage over termin...men de ville ikke sætte mig igang...og det er på trods af jeg næsten ikke kan gå mere for bækkenløsning, vand og store smerter i hele kroppen....

Fik en vækstscanning og blev undersøgt...bette pigen blev vurderet til 4150...og jeg var kun 1 cm åben og stadig 1 cm blød livmoder hals....Troede virkelig jeg var mere åben, da jeg siden torsdag har gået med stort set regelmæssige små veer hver 10. minut...

Kan virkelig ikke mere nu... har det virkelig skidt både fysisk (smerterne) og psykisk (tuder konstant og har ondt af mis selv).

Har to veninder som har termin henholdsvis d. 27. og 30. oktober og de sidder allerede med deres guldklumper i hænderne...men jeg havde altså termin d. 11....synes ikke det er fair!!

Skal til undersøgelse igen torsdag, og så ville de MÅSKE sætte mig igang men nok først fredag...

Sorry for et tude indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Dot D

Åh håber for dig, at det snart bliver din tur. Stort til dig

Anmeld

25. oktober 2010

henh01

Lyder da mærkeligt at de ikke vil sætte dig igang.. Specielt når lillepigen allerede er så stor.. Hvad var deres belæg for ikke at sætte dig i gang? Jeg synes de sætter i gang for et godt ord ellers, hvor grundene egentlig ikke er holdbare.

Anmeld

25. oktober 2010

MoarTil4

puha - hvor jeg husker den tilstand - jeg gik selv 12 dage over termin med mit 2. barn - det var ikke sjovt til sidst. Jeg havde det fuldstændigt ligesådan.

Især var det slemt i dagene op til at fødslen gik igang ...... måske er du meget tæt på.......

knus og masse af ve-støv

Anmeld

25. oktober 2010

VictorsMoar

Et kæmpe til dig...

Meget mærkeligt at de ikke vil sætte dig igang. Jeg blev sat igang da jeg var 42+0.

Anmeld

25. oktober 2010

6800

henh01 skriver:

Lyder da mærkeligt at de ikke vil sætte dig igang.. Specielt når lillepigen allerede er så stor.. Hvad var deres belæg for ikke at sætte dig i gang? Jeg synes de sætter i gang for et godt ord ellers, hvor grundene egentlig ikke er holdbare.

de sagde så længe hun har det fint, sætter de mig ikke sådan lige igang...

Anmeld

25. oktober 2010

henh01

6800 skriver:

de sagde så længe hun har det fint, sætter de mig ikke sådan lige igang...

Nå.. Jeg troede der var en uskreven regel om at plus/minus 14 dage gjalt uanset hvad næsten...

Anmeld

25. oktober 2010

6800

henh01 skriver:

Nå.. Jeg troede der var en uskreven regel om at plus/minus 14 dage gjalt uanset hvad næsten...

Ikke på esbjerg sygehus desværre

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er da helt vidlt.

PUSTER ogPRUUUUSTER lige en masse ve støv til dig.

har du mentalt lukket op for babyen? Inderst inde? For der er jo nogen der siger at det kan være at man blokerer ubevidst.

Så gå dig en dejlig tur og byd bebsen VELKOMMEN til livet Så han eller hun kigger ud liiiiige om lidt

Anmeld

25. oktober 2010

Bavianis

Ej hvor øv for dig! Og jeg kan udemærket forstå du føler dig "snydt" over at veninderne har overhalet dig indenom! Du må forklare dig selv (og omgivelserne) at din datter - som den stjerne hun er - selvfølgelig er "fashionable late"

Jeg sender dig lige en MASSE vestøv:

****************** Kom ud baby!**********************

****************** Kom ud baby!**********************

Knus og kram, Susanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.