Er blevet enlig mor! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

<3

Det lyder meget mærkeligt at hans terapeut skulle sige det. Ærligt talt den tror jeg sgu ikke på. Mon ikke at det er en dårlig undskyldning eller at han har misforstået noget?

Uanset hvad så er du som selv siger det alene nu og det er din nye sandhed. Så det gør ondt at omstille sig fra at være en tosomhed til at være enlig men det kan gøres og jeg tvivler ikke på at du nok skal klare det!

Mange knus og tanker K

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Åhh stakkels pus dog.
Stort trøstekram fra mig til dig

Skriv endelig privat til mig, hvis du har brug for at læsse af, og en at dele alle dine tanker med.

Kærligst
Sussie

Tusinde tak, hvor er du altså sød!
Det kan sagtens være at jeg vil benytte mig af det....

Anmeld

25. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Det lyder hårdt, og synes det er en dårlig forklaring.

Men uanset om du får en bedre forklaring eller ej, så er det jo virkelig ikke sjovt.

Jeg håber du finder glæde som singlemor på sigt.

Stort Knus herfra

Anmeld

25. oktober 2010

Ranarupta

Åh nej... 

Det gør bare så ondt! Som om man bliver revet midt over og tiden står stille... Det hele larmer noget så voldsomt, men der er også helt stille.

Hvor gammel er jeres barn?
Har du nogen, der kan passe lidt på dig/jer? Det kan du vist godt trænge til. 

Stort kram! 

Anmeld

25. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Åh nej... 

Det gør bare så ondt! Som om man bliver revet midt over og tiden står stille... Det hele larmer noget så voldsomt, men der er også helt stille.

Hvor gammel er jeres barn?
Har du nogen, der kan passe lidt på dig/jer? Det kan du vist godt trænge til. 

Stort kram! 

Tak, hvor er du sød!!
Vores barn er 1½ år gammel, og snakker meget om far.... Og hvad siger man lige til sådan et bette myr, når far ikke ønsker os i sin hverdag mere???!!

Jeg er meget alene.... Jeg føler mig meget alene.
Jeg har et stort behov for at have kontakt til ham, for at vide at den tid vi havde sammen ikke bare er glemt, hvis du forstår??
Men det er lidt som om behovet og lysten ikke er gensidig..... Og jeg vil jo heller ikke "overfuse" ham, vel??

Ej, hvor jeg føler det hele er uretfærdigt, og jeg sidder kun og tænker på hvad jeg kunne have gjort anderledes, så han var blevet ved mig

Anmeld

26. oktober 2010

densmukkeline

det er jeg ked af at høre !): din stakkel.. /':

prøv giv ham noget tid - så han eventuelt kan komme sig!

og sig han kan kontakte dig hvis han ombestemmer sig!

Anmeld

26. oktober 2010

Maddox

Åhh nej, ved næsten ikke hvad jeg skal skrive...

STOORT til dig!

Anmeld

28. oktober 2010

Riksen

Årh, det gør mig ondt at læse. Jeg håber at du har et godt netværk, der kan give dig omsorg og en skulder at læsse af på. Og så er jeg sikker på at du, når sorgen engang er ovre, vil komme stærkere ud på den anden side. Men lige nu gør det ondt, og du skal give dig selv lov til at sørge og ikke mindst være vred! Du har fortjent en, der gerne vil dig.

Jeg sender dig en masse varme krammere

Anmeld

28. oktober 2010

Mille83

Vil lige smide et kram til dig

Og selvom det gør ondt og høre igen, lyder det for mig som om han måske ikke har nosser (undskyld sproget) nok til selv og sige hvad han vil, og derfor bruger terapeuten som undskyldning.

Men ´jeg kender ikke ham/dig/jer, og det kan også være han er reel nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.