Anonym skriver:
Igår meddelte min kæreste at det ikke skulle være os længere.
Han havde været til terapi, og hans terapeut mente at han skulle lærer at elske sig selv, og det kunne han ikke gøre, i et forhold med mig......FÆRDIG SLUT!
Jeg fandt endelig ud af hvad hans behov var og jeg spurgte om det her virkelig ikke var noget vi kunne gå igennem sammen. Nu ved vi jo begge hvad der er at arbejde med, men han var hverken til at hugge eller stikke i. Et par gange før i vores forhold har jeg været ved at give op, men der har han sagt til mig at vi kunne alt sammen og "Vi bliver nød til at prøve". Og selvfølgelig blev vi nød til det.... Jeg elsker ham jo. Han er jo værd at kæmpe for!!!
Det samme sagde jeg til ham igår men han var ikke til at hugge eller stikke i..... Der var ingen vej udenom.
Jeg er så ked af det, jeg er helt færdig.
Min krop ryster, og jeg har lyst til at græde, men det er som om min kvote af tåre er opbrugt.
Jeg er så ulykkelig!!!!!!! 
(Ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg, jeg havde bare brug for at komme ud med det. Er ano da det endnu ikke er total officielt.)
Hej med dig,
Hvor er det bare trist at høre
Jeg synes, det lyder meget mærkeligt, at en terapeut skulle have sagt sådan. Eller nærmere, så tror jeg det er løgn. En terapeut kommer aldrig med sådan en udtalelse, fordi det er terapeutens vigtigste rolle at tale med klienten, så h*n selv kommer frem til en erkendelse. Og lyder det ikke mærkeligt, at et andet menneskes beslutning bare tages for gode varer og så smider han bare jeres forhold ud af vinduet???
For mig lyder det som om, der er noget andet der stikker under.
Op med humøret. Stort
herfra!
Anmeld