Er blevet enlig mor! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.523 visninger
28 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Anonym trådstarter

Igår meddelte min kæreste at det ikke skulle være os længere.
Han havde været til terapi, og hans terapeut mente at han skulle lærer at elske sig selv, og det kunne han ikke gøre, i et forhold med mig......FÆRDIG SLUT!
Jeg fandt endelig ud af hvad hans behov var og jeg spurgte om det her virkelig ikke var noget vi kunne gå igennem sammen. Nu ved vi jo begge hvad der er at arbejde med, men han var hverken til at hugge eller stikke i. Et par gange før i vores forhold har jeg været ved at give op, men der har han sagt til mig at vi kunne alt sammen og "Vi bliver nød til at prøve". Og selvfølgelig blev vi nød til det.... Jeg elsker ham jo. Han er jo værd at kæmpe for!!!
Det samme sagde jeg til ham igår men han var ikke til at hugge eller stikke i..... Der var ingen vej udenom.
Jeg er så ked af det, jeg er helt færdig.
Min krop ryster, og jeg har lyst til at græde, men det er som om min kvote af tåre er opbrugt.
Jeg er så ulykkelig!!!!!!!

(Ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg, jeg havde bare brug for at komme ud med det. Er ano da det endnu ikke er total officielt.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

AnneBJ

ØV bøv sender dig et kæmpe kram

Anmeld

25. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Er jeg ked af at høre, og det er helt i orden at du er ked af det....

Du får lige et lille herfra....

Pas på dig selv...

Anmeld

25. oktober 2010

Chalala85

øv hvor er det bare trist at læse Jeg håber virkelig i klare den sammen eller ikke sammen.

Du får en kæmpe

Anmeld

25. oktober 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Igår meddelte min kæreste at det ikke skulle være os længere.
Han havde været til terapi, og hans terapeut mente at han skulle lærer at elske sig selv, og det kunne han ikke gøre, i et forhold med mig......FÆRDIG SLUT!
Jeg fandt endelig ud af hvad hans behov var og jeg spurgte om det her virkelig ikke var noget vi kunne gå igennem sammen. Nu ved vi jo begge hvad der er at arbejde med, men han var hverken til at hugge eller stikke i. Et par gange før i vores forhold har jeg været ved at give op, men der har han sagt til mig at vi kunne alt sammen og "Vi bliver nød til at prøve". Og selvfølgelig blev vi nød til det.... Jeg elsker ham jo. Han er jo værd at kæmpe for!!!
Det samme sagde jeg til ham igår men han var ikke til at hugge eller stikke i..... Der var ingen vej udenom.
Jeg er så ked af det, jeg er helt færdig.
Min krop ryster, og jeg har lyst til at græde, men det er som om min kvote af tåre er opbrugt.
Jeg er så ulykkelig!!!!!!!

(Ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg, jeg havde bare brug for at komme ud med det. Er ano da det endnu ikke er total officielt.)

Åååh, det er jeg virkelig ked af at høre.... Det er bare så svært at komme igennem, med en man virkelig elsker... 

Jeg håber virkelig du klare dig.... 

Kææææmpe krammer til dig.... 

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sikke noget pis. Det lyder virkelig mærkeligt at hans terapeud har sagt det

Du får lige et kæmpe kram!!!...

Anmeld

25. oktober 2010

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Sikke noget pis. Det lyder virkelig mærkeligt at hans terapeud har sagt det

Du får lige et kæmpe kram!!!...

Ja, det undre også mig, at hans terapuet skulle have "Vejledet" ham til at gå fra mig..... Men hvad ved jeg??!
Det eneste jeg ved er at er alene nu. Jeg elsker ham stadig, udover alle grænser, men der er intet at gøre.

Anmeld

25. oktober 2010

Laulund87

Det lyder voldsomt og det lyder som om at han bruger det lidt som en undskyldning Jeg synes du skal kræve en ordentlig forklaring når han kommer med sådan en udmelding!

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Ja, det undre også mig, at hans terapuet skulle have "Vejledet" ham til at gå fra mig..... Men hvad ved jeg??!
Det eneste jeg ved er at er alene nu. Jeg elsker ham stadig, udover alle grænser, men der er intet at gøre.

Ja... Det er da vel ikke noget udgangspunkt. Jeg vil da altid tro at man ikke kan tage sådan en beslutning på sin klients vegne. I hvertfald ikke uden parterapi, hvor man ligesom ser begge parter og ser om de fungerer sammen eller hvad.

Puha altså hvor øv

Anmeld

25. oktober 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det lyder voldsomt og det lyder som om at han bruger det lidt som en undskyldning Jeg synes du skal kræve en ordentlig forklaring når han kommer med sådan en udmelding!

Han siger han ikke kan forklare det bedre end han har gjort....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.