Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil også meget gerne deltage med mine to piger... Jeg bor jo på Mors så turen bliver ikke alt for lang... jeg kan bedst hvis det er en lørdag eller søndag.. da jeg går i skole de andre dage...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dictes mor skriver: Mette og jeg har snakket om at mødes hos mig omkring den 5. eller 6. november. I er allesammen velkomne til at komme og hygge hos mig en af de dage, hvis I har lyst
Mette og jeg har snakket om at mødes hos mig omkring den 5. eller 6. november. I er allesammen velkomne til at komme og hygge hos mig en af de dage, hvis I har lyst
Jeg vil gerne bage boller til sammen komsten
Pigerne og jeg vil gerne med hvis det bliver lørdag d. 20 nov.
Hvor langt er der fra Struer til Viborg Ja, jeg er en torsk til at finde rundt.
Karo skriver: Jeg er gerne med på navletræf på fyn da vi jo tilbringer meget tid derovre
Jeg er gerne med på navletræf på fyn da vi jo tilbringer meget tid derovre
FEDT!!!! Jamen så kunne det da være vi skulle finde en dag!
Skouboe skriver: Jeg kunne muligvis godt overveje at tage et smut til fyn for at mødes med nogle navlere, forudsat at det er en af dem i nærheden af Odense, der er så søde at holde det Silja er ikke så glad for at køre bil...
Jeg kunne muligvis godt overveje at tage et smut til fyn for at mødes med nogle navlere, forudsat at det er en af dem i nærheden af Odense, der er så søde at holde det
Silja er ikke så glad for at køre bil...
Altså i bil bor jeg ca 15-20minutters kørsel fra Odense så..... Det kunne være vi skulle finde en dato!
michella80 skriver: FEDT!!!! Jamen så kunne det da være vi skulle finde en dag!
Karo skriver: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
uha så bliver det lige om lidt.... Ellers bliver det først efter jul jeg kan. Jeg kan d. 6.nov
michella80 skriver: uha så bliver det lige om lidt.... Ellers bliver det først efter jul jeg kan. Jeg kan d. 6.nov
Karo skriver: Uhhhhhhhhhh der kan jeg desværer ikke Skal vi så ikke finde en dato i januar istedet ?
Uhhhhhhhhhh der kan jeg desværer ikke Skal vi så ikke finde en dato i januar istedet ?
d. 8.januar?? Eller d. 22.januar?
michella80 skriver: d. 8.januar?? Eller d. 22.januar?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128